|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Hmmmmm Grave wat is dat voor muziek. |
|
quote: In het rijtje van: Dismember, Entombed, Unleashed etc. |
|
Ik niet, mijn broertje is jarig op die dag. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Dus? |
|
quote:Die ken ik ook alleen maar van naam. |
|
quote: Ga jij je maar es schamen en aan het downloaden jij |
|
Als ik niet té erg ben van de vrijdag ervoor en ik nog centen overhoud... Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Dismember = essentieel Entombed = essentieel Unleashed = mag je negeren. |
|
quote:Dank je wel |
|
Waaaaaaaaaaaaaaaaat? Unleashed negeren !?!?!? Ik vind hun debuut "Where no life dwells" VERPLICHTE KOST VOOR IEDEREEN DIE ZICH METALHEAD DURFT TE NOEMEN !!!!!!!!! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: kom ik niet. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Left Hand Path ! superrrr cd ! The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote: Voel je je niet lekker!? |
|
quote: Neem hem mee |
|
quote: Hij wordt 12...... Misschien dat ik ook nog wel kom, we zullen wel zien tegen die tijd. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Tuuuuurlijk, ik zal er zijn met mijn vriendin en een maat! [edit] voor perverselingen!! [/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 09-01-2003 21:23] |
|
Ik kom op de toilet Oei... sorry... Voor de mensen die niet van Grave houden is er die vrijdag nog een veeeeel leuker concert !! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: We zullen zien, in het geval dat ik wel kom, ben ik vrij onherkenbaar want mijn haar is in lengte geslonken...........zo'n 40 cm. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Denk je dat ik jou niet meer zal herkennen |
|
quote: Ja. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote:Wat dan |
|
31 januari in manifesto - hoorn |
|
Bij Grave ben ik zeker van de partij. YOU WILL NEVER SEE......HEEEEEAAAAAVVVVVVEEEEEEEEEEENNNNNNNN Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Dan is dus mijn andere broer jarig. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ben al aan het downloaden. Maar aangezien het wel errug in de buurt is zal ik waarschijnlijk wel komen. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |