|
Auteur: |
|
|
Kom es kijken op onze site: www.darkenedempire.com gave MP3's en life foto's!!! Power/black metal band afkomstig uit 'the Top of Holland': Groningen |
|
Hahahaha... Als je maar in jezelf gelooft |
|
power/black metal nieuw genre? hehehehehe... edit - Strakke site [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 09-01-2003 21:26] |
|
media: Temporary unavailable aaaaaaaaah !!... das juist het belangrijkste maare ziet er goed uit, de website... The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Ik zal het ook es checken dan Ziet er goed uit... Ik zal julder es melen [Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 09-01-2003 21:34] |
|
quote: Da's toch hetzelfde genre als Children of Boredom? Zenial |
|
Das melodieuze death Of black. Ofzo. :D maar leuk is het wel. "Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn." |
|
10 euro voor die demo 4,5 nummer ... Best veel geld .. |
|
quote: Vind ik ook... |
|
Oh wel erg mooie site .. Muziek, tja ik heb een hekel aan black en aan power .. dus niet mijn straatje vermoed ik |
Index / Heavy Metal |