|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
creamtaion, ik wist dat Paul smooth was, maar creamy? Cremation heerscht, maar ik ga er niet voor naar Enschede |
|
Ik & SheRa zijn van den Parthij ! |
|
ligt het aan mij of staat er werkelijk geen datum bij? |
|
Het ligt niet aan jou nee Ik, Wil Schuurman |
|
Het is morgen avond 11 januari dus |
|
11 Januari.. Zaterdag dus... Welja.. het moet maar weer... Dit slaat nergens op. |
|
Helaas ben ik dan ergens anders aan het bierdrinken |
|
Goed, ik post wel geen info over concerten meer Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
KUT!!! Alles is altijd zo ver weg Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Nee, sorry. De halve finale darts komt op tv. (anders waren Hirogen en ik wel gekomen) the only pleasure is pain |
|
Haha, da's een reden.. inderdaad!! Dit slaat nergens op. |
|
leuk usericon mörke.... the only pleasure is pain |
|
Kweet het... I CAME TO ANNOY!! Dit slaat nergens op. |
|
Ik ben er vanavond oook.... cremation ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
alles al een paar keer gezien, geen behoefte om daarvoor helemaal naar enschede te reizen. |
|
quote: tss, is enschede weer te min voor je? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
nee, te ver, zinloos dus. |
|
quote:Die halve finale is afgelopen dus nu kan je er wel heen omw |
|
het bier is koud "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
quote: hej, airwolf. oja, er is daar een internetpeecee, toch? Oud Vuil. |
|
Waren 3 erg goede bands |
|
Ja de bands waren wel boven het gemiddelde EHBO-bands niveau. Goed te pruimen! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
wat een saai publiek.....ik dacht dat er een grote metalscene was/is in Enschede maarja.... Cremation en Thanatos waren zeer goed te pruimen ..Pleurisy te eentonig... Verder alles ok daaro ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
Er heerschte misschien een griep-epidemie in de hechte enschedese metalscene Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Heb het inderdaad wel eens drukker gezien... Ik vonnet leuk, maar Pleurisy speelde een beetje lang. Jammer dat die teringatak het om 12 uur af wilde kappen... Tering geldzuigers... Dit slaat nergens op. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |