IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Whispering Gallery + Officium Triste in de Gigant, Apeldoorn op 1 feb Vorige pagina
Malagthot
Grindkøre
Usericon van Malagthot
Posted 14-01-2003 21:28 by Malagthot Wijzig reactieProfiel van MalagthotQuote dit bericht

....en zo heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel langzaam aan kruipt de Gigant steeds een treetje hoger bij mij in het aanzien...ooit komt het nog wel goed met Apeldoorn

impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 14-01-2003 21:50 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2003 21:28 schreef Malagthot het volgende:
....en zo heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel langzaam aan kruipt de Gigant steeds een treetje hoger bij mij in het aanzien...ooit komt het nog wel goed met Apeldoorn
als je kamper, huppel of allochtoon bent wel ja

Undertaker
Wapenbroeder
Usericon van Undertaker
Posted 14-01-2003 22:40 by Undertaker Wijzig reactieProfiel van UndertakerQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2003 17:52 schreef impaled succubus het volgende:
met pharmacon aan de top zeker

KIJK
jij hebt het begrepen

~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~

Undertaker
Wapenbroeder
Usericon van Undertaker
Posted 14-01-2003 22:41 by Undertaker Wijzig reactieProfiel van UndertakerQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2003 21:50 schreef impaled succubus het volgende:
als je kamper, huppel of allochtoon bent wel ja

~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~

HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 16-01-2003 12:43 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

olé

We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla

impaled succubus
Posted 16-01-2003 13:44 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

oja, 'kneem m'n zusje ook mee

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 16-01-2003 15:57 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

rituele offering?

Je moeder.

Undertaker
Wapenbroeder
Usericon van Undertaker
Posted 30-01-2003 16:40 by Undertaker Wijzig reactieProfiel van UndertakerQuote dit bericht

nog effe
en dan

McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 30-01-2003 17:00 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Ik heb er zin in!
Nou maar hopen dat ik hier niet ingesneeuwd raak...

Undertaker
Wapenbroeder
Usericon van Undertaker
Posted 30-01-2003 17:02 by Undertaker Wijzig reactieProfiel van UndertakerQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2003 17:00 schreef McDoom het volgende:
Ik heb er zin in!
Nou maar hopen dat ik hier niet ingesneeuwd raak...

gaat wel snel daar
is niet al te groot, dus straks herken je heel Epe niet meer

McDoom
Usericon van McDoom
Posted 30-01-2003 17:03 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Ik denk dat ik maar vast richting Apeldoorn ga. Nu het nog kan.

impaled succubus
Posted 30-01-2003 17:50 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2003 15:57 schreef karnivoor het volgende:
rituele offering?
nee,
opvoeding

Undertaker
Wapenbroeder
Usericon van Undertaker
Posted 02-02-2003 11:14 by Undertaker Wijzig reactieProfiel van UndertakerQuote dit bericht

Het was weer geweldig!!

Erg goed geluid bij beide bands.
maar volgens Pim ging het optreden niet echt wat het moest zijn....

Maar goed, ik heb me weer kostelijk vermaakt!

McDoom
Usericon van McDoom
Posted 02-02-2003 15:51 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2003 11:14 schreef Undertaker het volgende:
maar volgens Pim ging het optreden niet echt wat het moest zijn....

Schrale troost.

impaled succubus
Posted 02-02-2003 17:00 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

't was gezellig. niet mijn muziekn zeker de eerste niet maar whispering gallery had wel mooie melodieuse/sferische stukken.

m'n portemonnee voond t niet zo leuk.

Malagthot
Grindkøre
Usericon van Malagthot
Posted 02-02-2003 19:45 by Malagthot Wijzig reactieProfiel van MalagthotQuote dit bericht

zeker wel een geslaagde avond...
hoewel het niet bepaald mijn straatje muziek is, heb ik bij Whispering Gallery toch nog enige nekklachten opgedaan (waar ik nu dus gewoon dik last van heb)

het heeft me gewoon geen cent gekost, want kreeg opt laatste moment te horen dat ik moest draaien.....COOL...gratis zuipen dus!!!

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 02-02-2003 19:48 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

veel breezers gehad?

enneh zwolle was ook gaaf hehehe

Je moeder.

HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 02-02-2003 20:12 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

zwolle olé (dr.pepper olé)

en 't was pas 7 uur, dus een beetje vreemd dat ik om 12 uur me ogen open deed
zal wel door de muziek komen, of niet Karnivoor? hehehe
* - schrik - wakker - - slaapt*

We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 02-02-2003 21:09 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

vaker doen, is iig een stuk goedkoper dan de stad hehehe maar voortaan wel meer vreten kopen want 2 dagen zonder elke vorm van voedsel is ook niet fijn (en de volgende keer vreet je niet alles op )en drinken ook btw, damn dat ging wel hard hehehe

Je moeder.

McDoom
Usericon van McDoom
Posted 03-02-2003 0:41 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

ON TOPIC!

D e s i r e
Usericon van D e s i r e
Posted 03-02-2003 10:55 by D e s i r e Wijzig reactieProfiel van D e s i r eQuote dit bericht

Ik vond Officium Triste en Whispering Gallery beide zeer goed spelen. Gelijk maar een shirtje en een cd'tje aangeschaft. Ik vond het zeer zeker een geslaagde avond. Alleen de spiepijn is wat minder die ik eraan heb overgehouden. En ik hoop dat 1 van de bandleden (dacht bassist) geen letsel aan m'n actie heeft overgehouden....ik wilde een andere irritante gozer met die loopkruk in elkaar meppen, maar per ongeluk raakte ik dus zijn hoofd hehe....

impaled succubus
Posted 03-02-2003 21:01 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2003 10:55 schreef D e s i r e het volgende:
Ik vond Officium Triste en Whispering Gallery beide zeer goed spelen. Gelijk maar een shirtje en een cd'tje aangeschaft. Ik vond het zeer zeker een geslaagde avond. Alleen de spiepijn is wat minder die ik eraan heb overgehouden. En ik hoop dat 1 van de bandleden (dacht bassist) geen letsel aan m'n actie heeft overgehouden....ik wilde een andere irritante gozer met die loopkruk in elkaar meppen, maar per ongeluk raakte ik dus zijn hoofd hehe....
ja maar jij vind manowar leuk

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com