|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:als je kamper, huppel of allochtoon bent wel ja |
|
quote: KIJK jij hebt het begrepen ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
quote: ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
olé We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
oja, 'kneem m'n zusje ook mee |
|
rituele offering? Je moeder. |
|
nog effe en dan ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Ik heb er zin in! Nou maar hopen dat ik hier niet ingesneeuwd raak... |
|
quote: gaat wel snel daar is niet al te groot, dus straks herken je heel Epe niet meer ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Ik denk dat ik maar vast richting Apeldoorn ga. Nu het nog kan. |
|
quote:nee, opvoeding |
|
Het was weer geweldig!! Erg goed geluid bij beide bands. maar volgens Pim ging het optreden niet echt wat het moest zijn.... Maar goed, ik heb me weer kostelijk vermaakt! ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
quote: Schrale troost. |
|
't was gezellig. niet mijn muziekn zeker de eerste niet maar whispering gallery had wel mooie melodieuse/sferische stukken. m'n portemonnee voond t niet zo leuk. |
|
zeker wel een geslaagde avond... hoewel het niet bepaald mijn straatje muziek is, heb ik bij Whispering Gallery toch nog enige nekklachten opgedaan (waar ik nu dus gewoon dik last van heb) het heeft me gewoon geen cent gekost, want kreeg opt laatste moment te horen dat ik moest draaien.....COOL...gratis zuipen dus!!! |
|
veel breezers gehad? enneh zwolle was ook gaaf hehehe Je moeder. |
|
zwolle olé (dr.pepper olé) en 't was pas 7 uur, dus een beetje vreemd dat ik om 12 uur me ogen open deed zal wel door de muziek komen, of niet Karnivoor? hehehe * - schrik - wakker - - slaapt* We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
vaker doen, is iig een stuk goedkoper dan de stad hehehe maar voortaan wel meer vreten kopen want 2 dagen zonder elke vorm van voedsel is ook niet fijn (en de volgende keer vreet je niet alles op )en drinken ook btw, damn dat ging wel hard hehehe Je moeder. |
|
ON TOPIC! |
|
Ik vond Officium Triste en Whispering Gallery beide zeer goed spelen. Gelijk maar een shirtje en een cd'tje aangeschaft. Ik vond het zeer zeker een geslaagde avond. Alleen de spiepijn is wat minder die ik eraan heb overgehouden. En ik hoop dat 1 van de bandleden (dacht bassist) geen letsel aan m'n actie heeft overgehouden....ik wilde een andere irritante gozer met die loopkruk in elkaar meppen, maar per ongeluk raakte ik dus zijn hoofd hehe.... |
|
quote:ja maar jij vind manowar leuk |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |