IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Hahaha
sickheaddread
en: dhr. A.J Kwak
Usericon van sickheaddread
Posted 05-08-2001 22:37 by sickheaddread Wijzig reactieProfiel van sickheaddreadQuote dit bericht

heeeeeeu !!!! Nog mensen naar Waldrock geweest ?? ook zo lekker gebroken daarna ?? Hmz...ik bleef nie op de camping daaro, op zich wel minder, maar volgens jaar natuurlijk wel !! damn, was nog wat spul kwijtgeraakt in de pit, dat was wel minder. De pit op Biohazard was cool, aleen Biohazard op zich vind ik niet zo heeel cool. Hou niet zo van dat gerap.
ik had verwacht dat ik Dark Funeral het leukst zou vinden. Maar ik vond dat ze niet zo goed speelden. Nou vertel, zijn er meer geweest ?? Titel is beestje vaag ik weet et maaartjah.... Metal to the Metals

[Dit bericht is gewijzigd door sickheaddread op 05-08-2001 22:40]


zo, dat was mijn beurt dan weer


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 06-08-2001 0:54 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Waldrock was wel gaaf... liep echter rond met een migraine aanval, wat de pret helaas aardig drukte.


Dead things grow from deep inside...


Emperor
wroah!
Usericon van Emperor
Posted 06-08-2001 3:56 by Emperor Wijzig reactieProfiel van EmperorQuote dit bericht

Ik ben geweest, en vond het wel aardig maar niet zo kick als voorig jaar (door groepsgezeur). Opeth duurde te kort, wat ook wel jammer was. Hopelijk volgend jaar beter.


Een probleem is pas een probleem als er een oplossing is, anders is het een feit!


Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 06-08-2001 11:09 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

niet geweest, hoop dat het volgend jaar beter is...


No regrets and no remorse...


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 06-08-2001 21:16 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Ook niet geweest, ga volgend jaar waarschijnlijk(leuk woord) wel weer(Als er meer dan 1 goede band staat)


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 06-08-2001 21:21 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

Ja ik vond het ook wel vet! Volgend jaar gaan we weer!

Vooral Macabre en Devin's Townsend waren cool! In de pit bij Biohazard was ook wel cool


11.45: restate my assumptions


sickheaddread
en: dhr. A.J Kwak
Usericon van sickheaddread
Posted 06-08-2001 22:20 by sickheaddread Wijzig reactieProfiel van sickheaddreadQuote dit bericht

heuuuuuuuu styhn !!!!!!


zo, dat was mijn beurt dan weer


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 06-08-2001 23:14 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

nope... L.M. was op Eurorock


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 07-08-2001 11:51 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

quote:
Op 6 augustus 2001 22:20 schreef sickheaddread het volgende:
heuuuuuuuu styhn !!!!!!


Heui Mirthe!


11.45: restate my assumptions


Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen