|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
wordt het genoteerd wie er vanavond niet online zijn |
|
*kuch* |
|
Arme Kelly Osbourne... het kind kan niet zingen... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
ik weet het!!! zullen we daar met zn allen heen gaan en een ZM meeting houden? |
|
Daar ga ik naar toe!! |
|
Nou ben ik toch wel erg benieuwd wat mensen ervan vonden (of het is nog bezig) Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
quote: ach dat geeft mensen zoals ikke hoop |
|
quote: Ja zeg, als we iedereen die "van alle kanten zuigt" dood zouden maken zouden we ook geen overbevolkingsprobleem meer hebben. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
In het weekend vorige week was er op MTV een 'osbournes-special'. Wel vet, filmjes over Ozzfest en een live concert van ozzy. Nog meer mensen die dit gekeken hebben? Alleen van Kelly moet ik niks hebben. Waarom zou ik naar zo'n concert willen? Tis geen metal te noemen.. ik snap daarom ook niet waarom dit op het forum staat. Omdat ze het dochtertje van ozzy is?? Bullshit man www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: Idd, lekker teren op t sukses van haar vader. Dikke muts |
|
Haar pa is uniek.Zijn talent heeft ze toch niet geërfd... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: precies... |
|
quote: mmmh. ik heb het ook gezien, ze zei zelf, dat als ze niet de dochter van... was geweest, dat dit nooit gebeurd zou zijn. maar het is nu eenmaal wel zo en ze heeft de kans gekregen, dus pakt ze die. ze zei ook, dat ze besefte dat ze geen geweldige stem heeft, dat er miljoenen mensen zijn met een betere stem, maar ja, zij heeft deze kans en die grijpt ze dus. let wel, ik ben geen fan van haar muziek, maar dit was wat ik zag en hoorde. Oud Vuil. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |