|
Auteur: |
|
|
Datum: 08 Maart Zaal: Fronline te Gent (Belgie) Bands: SHADOWLORD Neerlandse Black Metal BOLTHORN Neerlandse Black Metal Komt allen edit: Te veel aan hoofdletters in de titel omgezet.. [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 10-01-2003 17:35] |
|
quote: Ho...sorry! |
|
Misschien toevoegen aan de concertagenda? Het lijkt in ieder geval niet storm te lopen... [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: Ach ja, het is ook nog vroeg voor een aankondiging. In nederland zijn onze concerten vaak wel goed bezocht, is kijken hoe dat ik Belgie is. Is kijken of de menschen uit Genk ons kunnen komen supporten! |
|
Dat het in deze thread niet storm loopt, wil natuurlijk helemaal niet zeggen dat dat in Gent ook het geval gaat zijn he. Spijtig genoeg ligt mijn uitvalsbasis niet centraal genoeg (of net te?), anders kwam ik ook misschien wel 'ns kijken... [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: Hmmm...waar kom jij vandaan?! We zijn nl. nog meer concerten in Belgie aan 't plannen |
|
Moderators zuigen... Dit slaat nergens op. |
|
kzal waarschijnlijk wel komen, ik zal het opschrijven als ik ooit eens een agenda voor 2003 heb |
|
Hey leuk Hoppa, word wel een feest, ben er nog nooit geweest maar ik ben ervan overtuigd dat het goedkomt |
|
Bolthorn gaat weer hard rocken! Alleeen ehhh komt er ook nog publiek ofzo? |
|
Nog een keertje naar boven voor de Belgen onder ons... |
Index / Concerten |