|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Messchien dat ik er ben. |
|
Ik zal toch wel niet mogen (trouwens ken de bands toch niet) Metal heerst |
|
Vraag je aan pappie welke bands dit zijn en aan mammie of je wel mag gaan sebinsagoil |
|
Waar ligt Weert ergens? The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Limburg met de zachte gay sebinsagoil |
|
hmm, aborted zou ik nou wel een keertje live willen zien.. maarja LIMBURG |
|
quote: Hmm, das een eindje lopen. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Ik ben daar Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ja tuurlijk Metal heerst |
|
Hell yes! \m/ Daar ga ik ook heen! [Dit bericht is gewijzigd door Schedeltrapper op 10-01-2003 19:43] Je haalt de moorden uit mijn wond |
|
oeh, kijke of ik dan kan tappen... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
mzz waar wonen jullie anders ga ik misschien ook mee Metal heerst |
|
quote: Mag je mij een paar biertjes geven. |
|
quote: Dan moet ze trakteren aan iedereen van zm [Dit bericht is gewijzigd door hannibal op 10-01-2003 19:45] Metal heerst |
|
quote: Alleen aan de horeca hooligans vind ik ook al goed hoor. Ze maken toch al overal winst aan ons. |
|
quote: Maaruh ik weet niet als ik dat feest wel overleef? ben zo een klein ventje dus kort haar en weet nog niet als ik mag [Dit bericht is gewijzigd door hannibal op 10-01-2003 19:47] Metal heerst |
|
quote: Mag je niet binnen. |
|
quote: Ben niet zo klein als je denkt 1 kop kleiner als kramy dus en anders ren ik achter jou aan Metal heerst |
|
ik kan dan niet want dan ga ik naar " Bonnie's Winter-BBQ ".....LOL [Dit bericht is gewijzigd door Mirandarijntje op 10-01-2003 19:51] |
|
yeah haahaa |
|
quote: oow jaaa !!!!! da's waar ook, goed dat je het zegt !! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Da's inderdaad waar.Dus mogen er best wel een aantal gratis pintjes vanaf Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Beetje leuke kroeg/zaal daar?? sebinsagoil |
|
Helaas, ik ben dan ook op Bonnie's winterBBQ |
|
quote: Zekers,leuke gezellige kroeg Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |