|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
het aanbod aan gothic kleding is in NL ook maar matig, ligt ook aan de kleine markt. wat dat betreft kun je het beste terecht bij x-tra in DLD. |
|
quote: vriendin heeft zeker een winkel in tilburg met de naam macabre doe dr ff de groeten van me , ze kent me wel. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: aarg mocht je er ooit 2 zien hangen... denk aan mij |
|
quote:Jammer schat die 2e is voor mij Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
*zucht* 3 dan... en anders sharen jullie maar |
|
Maak uzelf nuttig en help mij aan shirts van Mysticum, Myrkskog en Hate Forest [ik prefereer zaken doen binnen de grenzen]. |
|
[quote]Op 10 januari 2003 22:57 schreef Slechtheid het volgende: Maak uzelf nuttig en help mij aan shirts van Mysticum,[quote]Toevallig hebben we net een site (poolse) gevonden die er wat verkochten. We hebben een mail verzonden om te vragen of hun site nog actief is en of ze die shirts dus nog in voorraad hebben. Waarschijnlijk zal het wel op oostblok kwaliteit zijn (gaar dus) maar het is niet zo duur. Tot nader bericht. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
hmmm, ik ben voor een nieuwe grote buitenlandse bestelling, tezamen dus... somebody shares this idea? |
|
quote: Ja hoor, is sowieso nog een bootleg shirt van Stormrider van Iced earth wat ik moet hebben. Geef maar ff een link van waar je denkt te gaan kopen, en ik kijk wel wat ik mee wil bestellen. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: die moet ik ook hebben ja! aargH! iemand weet waar ze die nog hebben? [Dit bericht is gewijzigd door Wishmaster op 11-01-2003 11:38] |
|
Maar dude, maak anders ff een topik aan over massale bestellingen uit het buitenland. Heerschend idee als je het mij vraagt. |
|
|
|
ouwe thrash shirts aub http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Een wolfheart shirt van moonspell zou ik heel graag willen. Maar die kan je vast nergens meer bestellen.... |
|
quote: Ik heb d'r een Kopen? 200 pleuro Zenial |
|
quote: ik wou dat die in m'n kledingkast lagen allemaal!! |
|
quote: Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Nieuwste aanwinst: Kutschurft - Met je Kanus in me Anus |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |