![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
gewoon een usb kaart halen/ ![]() Suck my piss ![]() |
|
??? hoe werkt dat? signature ![]() |
|
eerst iouwe drivers verwijderen en dan de nieuwe drivers installeren en in de usb kut stoppen. Suck my piss ![]() |
|
zoewiezo altijd eerst je oude drivers vewijderen alvorens je wat gaat aansluiten Suck my piss ![]() |
|
is dat dan een externe geluidskaart? signature ![]() |
|
dat doe je snel zeg! Suck my piss ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
kweetnie of het hier in thuishoort, maar heeft er iemand verstand van DAC-kaarten hier? tussen PC en hi-fi om van digitaal naar analoog om te zetten signature ![]() |
|
ok, nog eens proberen. welke externe audio kaart ( USB ) raden jullie mij aan. Mijn 3.5mm ingang van de Pavilion desktop is kapoet. hoeft geen cheap ass spul te zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 22-06-2020 21:58] signature ![]() |
|
quote: https://focusrite.com/nl/node/289 Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
thanks koptelefoon is voldoende, maar ziet er leuk uit signature ![]() |
|
https://www.bax-shop.nl/externe-audio-interfaces/m-audio-air-hub-monitoring-audio-interface-met-usb-hub ![]() Ik zou er niet te moeilijk over doen. Dit heeft weinig extra poespas wat jij toch niet gebruikt, behalve dan die hub-functie en de mogelijkheid om er actieve speakers aan te hangen. Lekkere grote knop erop voor volume. Ik heb goede ervaringen met de drivers van M-audio, dat is van belang want bij een OS update ben je afhankelijk van de drivers die ze tijdig bijwerken. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 23-06-2020 12:24] ![]() |
|
quote: Ah, als alleen de koptelefoon al genoeg is dan is die link van Spectre denk ik al genoeg idd ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Bij de Bleggiesche Bax shop is ie 3 euro duurder. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
![]() ![]() |
|
ziet goed uit signature ![]() |
|
quote: Gokje, uit deel 5 welke eigenlijk deel 2 was? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
https://www.steinberg.net/en/products/audio_interfaces/ur_serie/modelle/ur12.html ![]() ![]() ![]() Werkt als een tierelier en voelt aan alsof je een olifant erop kan laten staan. Ik had 'm besteld via amazon.de voor €88 zo ergens eind 2018. 1 kleinigheidje wel; Linux support is een vraagtekentje omdat het moederbedrijf van Steinberg Yamaha is, en Yamaha wil geen open source driver code leveren voor z'n proprietary DAC-chip. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk2 op 23-06-2020 16:12] ![]() |
|
oeioei, drivers, moet gewoon plug & play zijn hiero signature ![]() |
|
quote: Onder Windows werkt 't (sinds ik 'm heb gekocht) feilloos. ![]() |
|
Ik zal nog een statement plaatsen: Ik heb sindsdien (g)een probleem ermee gehad. PUNT. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk2 op 24-06-2020 22:29] ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |