|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
ik niet...euh hoe zal ik het brengen??Het zijn alle drie bands die........ Suck my piss |
|
De derde weet ik nie, maar Katafalk live heerst zwaar, heb ik enige tijd geleden op Butcherfest mogen ervaren, en God Dethroned evenzo... Dead things grow from deep inside... |
|
meen je dat???is natuurlijk je mening maar euh... Ik weet wel wie et zijn. Ze kome uut grunn. Ik ook. Vandaar. [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 15-12-2001 16:56] Suck my piss |
|
Ja, dat meen ik... maar goed, ik ben dan ook een afwijkend persoontje. Ga mij prima vermaken... Dead things grow from deep inside... |
|
Affiche is verre van onaardig Nu alleen nog in Groningen raken... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
ken van bovengenoemden alleen God Dethroned, heb ze weleens live gezien en vond ze niet slecht. Is het eigenlijk al bekend of Behemoth nog speelt in Vera? No regrets and no remorse... |
|
Is mij niets nieuws over bekend... hoop het ten zeerste, Behemoth is vet! Dead things grow from deep inside... |
|
Behemoth heerscht zeker.....heb ze gezien op Wacken. Meesterlijk! Suck my piss |
|
quote: Wie ben jij?............... Ik ken die K band ook.............die attitude God Dethroned rules overigens! ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
wie ik ben ???? volges mij weet je dat nu wel een beetje..... Suck my piss |
|
quote: Ik ken de heren van Katafalk niet... een vriendin van me is wel bekend met de heer Wokkel (den zanger) en vertelt me in ieder geval geen negatieve dingen. Bovenal zal het me een worst wezen. Ik heb ze dus een keer gezien en vond ze goed. Misschien deden ze maar wat, en hadden ze die keer de mazzel dat het goed uitpakte... weet ik veel, het klonk lekker. God Dethroned kan in ieder geval niet slecht zijn... die lui heersen. Dead things grow from deep inside... |
|
het was ook niet mijn bedoeling om je af te zeiken om dat je katafalk goed vind ofzo. zo is et niet. Wou ik ff duidelijk hebben. Suck my piss |
|
Zo had ik het ook niet opgevat hoor. Dead things grow from deep inside... |
|
ooow ok. Ik heb er namelijk een hekel aan als mense zegge van: die band is kut!! jij vind et tof???Dus je bent een sukkel ofzo..ik haat dat. Suck my piss |
|
Same here... Dead things grow from deep inside... |
|
quote: ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
de manager van Salacious Gods heb ik ooit gekend, maar ga nu niet meer met hem om somehow.. woont (of woonde) in hengelo) Salacious Gods speelt z'n broertje in (bassist), die ken ik verder niet, maar ik vind 't wel een goeie band moet ik zeggen. en God Dethroned mag ik ook graag horen, maar Katafalk ken ik niet... Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
Madeline: Ik meen dat een soortgelijke package ook in de Bibelot in Dordrecht komt (datum is me even ontschoten) en dat is voor jou al een heel stuk dichterbij dan Groningen.. Pas geleden ben ik nog in Groningen geweest en toen ook nog wat muziek van Katafalk gehoord (jawel, in café de Ster).. Prima band.. Kan het iedereen aanraden.. |
|
quote:pfff ... even van breda naar groningen gaan voor een concert ... wat een enthousiasme |
|
Haaaaaaaaaaahaaaah, wat een NAAM... Salacious Gods, godbetert... |
|
quote: Grunnnnn? Ken ik U? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
misschien.... Suck my piss |
|
Doe je iets in een band ofzo? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Tuurlijk ben ik van de partij, ken alle drie de bands goed. Zal wel weer CD's moeten verkopen. Ben dus goed herkenbaar!!! Keep The Dark Flame Burning |
|
quote: butcherfest? woont u misschien in leeuwarden of omstreken? No meat is sweater |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |