|
Auteur: |
|
|
Ok, i'm in [mits ze shirts hebben die ik wil natuurlijk]. |
|
quote: laten we een lijstje bijhouden anders lijstje: -Slechtheid -Wishmaster Bestelplek + website: -?? |
|
Hahahahahaha hoe kan je nou weten of je iets wil bestellen als je nog geeneens weet Waar je het gaat bestellen??? Alsof "Het Buitenland" één grote vreemde mailorder winkel is Zenial |
|
quote:Jah, moeten we natuurlijk eerst weten bij welke mailorder he vriend. |
|
Ok, ik zal je uit de brand helpen: Perverted Taste is een betrouwbare en goedkope mailorder in Duitsland waar ze bovendien ontzettend veel hebben. De ik heb er twee keer een zeer grote bestelling (meer dan 200 Euro) gedaan voor zo'n 4 tot 8 mensen, een keer via de post gekregen en een keer op Wacken opgehaald in de metalmarket. Beide keren gingen ok. Ik ga niets bestellen, maar voor degene die wel gaat bestellen raad ik hetvolgende aan: - Zorg ervoor dat je van te voren al het geld hebt binnengekregen van de overige bestellers tenzij je ze zo goed kent dat je weet dat ze wel betalen, EN vermeldt erbij dat je niet verantwoordelijk bent voor het kwijtraken van post of het misgaan van bestellingen met als gevolg verlies van het geld, kortom, dat wie betaald niet op jouw het geld kan verhalen als het totaal misgaat. - Als je grote bestellingen doet is het onverantwoord om biljetten/munten in een envelope te stoppen, je kunt het dan beter overmaken naar hun bankrekening. Dit kost maximaal zo'n 9 Euro maar dan heb je wel houvast, je weet of ze het gehad hebben en kan dit bewijzen. - Mail pervertedtaste of welke mailorder dan ook pas zodra je je hele lijst bestellingen van iedereen compleet hebt, mail ze al je reserveringen en vraag of ze: 1. Kunnen zeggen of alles er nog is, en het voor je vasthouden 2. Kunnen berekenen hoeveel het uiteindelijk gaat kosten, na de aftrek van de korting, plus postage/shipping, etc. , dit kun je zelf vaak ook wel via de site uitvogelen, maar dat is veel gedoe en zo weet je zeker dat er geen problemen ontstaan omdat je te weinig hebt overgemaakt ofzo. Als alles er is (of niet) bevestig je je bestelling en vraag je hoe/waar je het geld heen overmaakt, en op welke naam enzo. Zo zou het goed moeten gaan.. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 11-01-2003 12:46] |
|
Een wolfheart shirt van moonspell zou ik heel graag willen. Maar die kan je vast nergens meer bestellen.... daVid |
|
is dat slotje als usericon mode ofzo?? maar is wel goed idee trouwens maar ik weet niet ofk er zelf aan mee zou doen, je moet immers genoeg mensen hebben die iets willen hebben wat die éne mailorder heeft... dus als er één iemand wat anders wil, valt die dus weer af... Je moeder. |
|
Een andere tip is het bezoeken van een metalmarket. Wat adviezen: http://www.ironpegasus.com http://www.pervertedtaste.de Maarja, het lijkt mij enigzins onhandig om met een grote groep hier te gaan bestellen Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Ik heb tot nu toe nog altijd well hidden cash aangetekend opgestuurd, is nog altijd goed gegaan. Aangetekend versturen kost €5,75. Ook stuur ik altijd nog een kopie van het mailtje, dat als laatste naar de mailorder toe is gegaan, mee, waar de complete bestelling + mijn adres + prijsberekening op staan. Ik heb zelf met het idee gespeeld om een topic als deze te openen, maar omdat het waarschijnlijk te massaal en wellicht onoverzichtelijk zou worden heb ik daarvan afgezien. En zoveel geld zou ik idd ook nooit voor kunnen schieten. |
|
quote: witte wat.. ik laat u wel weer bestellen gast, die nieuwe Desaster is BEESTIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
weet iemand soms een postorder bedrijf waar je t-shirts e.d. van punk bands kunt kopen (en geen green day en sum41 en zo)? interpunk.com lijkt me wel wat, maar dan moet je wel een derde opleggen voor extra kosten als je niet in de vs woont (en wat dus niet meteen het geval is). verdere zoekacties leverden niets op suggesties welkom . ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
quote: www.buitenlandsemailorder.com Je kan me de bout hachelen! |
|
Bestel bij Aftermath-Records! Die hebben echt enorm veel. Of FMP natuurlijk. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Louter shirts hier geloof ik, moet uit amerika komen dan, 10 dollar verzendkosten voor het eerste item, en 3 dollar extra voor wat je nog meer bestelt,of ze echt veel hebben weet ik niet, maar ze hebben iig een cied earth stomrider LS. http://www.headbangersdelight.com/ Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
Index / Algemeen |