|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
dISEMBOWELMENT? |
|
ik weet welke band deeerstebandmetgrunts die was dat [Dit bericht is gewijzigd door hannibal op 11-01-2003 18:39] Metal heerst |
|
quote: Dit vraagt om een nieuw topic, en de search werkt niet. Typing.... |
|
quote: hehheh, ik deel die gedachtengang. Oud Vuil. |
|
quote: AARgh die zooi staar ergens op 'de' server.. moet je ff horen.. smerige stem! haha, maar wel een effect.. |
|
Jammer dat die server nog steeds down is. |
|
eh.. al een weekje niet meer... of d'r is bij daarzo iets mis? hier werkt 't just fine |
|
quote: hier ook dus weet ik niet wat zijn probleem is Metal heerst |
|
RajServ is perfectomundo hoor! Check je URLs en/of password enzo |
|
quote: Ik hoorde dat die gast van Cock and ball torture ook een effect gebruikt; wat voor effect gebruiken deze gasten dan want dat wil ik ook wel! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 12-01-2003 13:12] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: geen idee, maar bij Cock & ball is 't zo duidelijk als wat.. net als LODH |
|
OEH! CF Dit slaat nergens op. |
|
Celtic frost dat dacht ik ook |
|
NEEEEN ! Tom G warrior debuteerde met de band HELLHAMMER, waar hij ongeveer op dezelfde manier zong (probeer triumph of death; OOOOOOOOOEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAARGHHHH, WOOAOAOAAAGAGAG) !! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Het klinkt meer als een doucheputje dat water opzuigt. |
|
quote: Hey cool! Ik heb nu dyndns geprobeerd en het lukt! |
|
Het oudste wat ik kan bedenken wat een grunt heeft (of iets wat daar op lijkt) is The Who met het nummer "Boris The Spider". Luister maar eens hoe ze dat zingen. ~ We are a virus with shoes |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |