|
Auteur: |
|
|
hier wat mp3tjes van ZEER slecht opgenomen materiaal maar om u toch een idee te kunnen geven vooral Ex Infernalus is erbarmelijk, maar kom de mardukcover jesuschristsodomaaist, en shadows burn through doen de job dan wel weer klein beeteke beter http://www.metalprovider.com/lugubrum/samples/Ex_Inferris_Download.htm met dank [mod edit - Topictitel aangepast. Fout geschreven bandnaam] [Dit bericht is gewijzigd door Morgil op 11-01-2003 18:53] Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij. |
|
tja maar anyway topic is toch op zen plaats? Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij. |
|
Is de bandnaam nu Ex in Ferris, of Ex Inferris, of Ex Inferis? Ik vind de eerste twee een beetje raar. |
|
tis de middelste we hebben dat sinds day 1 fout geschreven en ex inferis met 1 'r' dus, is al meerdere malen gebruikt, dus klein onderscheidsje Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij. |
|
Aha, dan moet je even een moderator vriendelijk vragen of die de topictitel wil veranderen, want je bandnaam staat er verkeerd in . |
|
mjaaa is misschien wel belangrijk ja >> kan verwarring veroorzaken Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij. |
|
quote: zo..is veranderd. |
|
fielen dank ja kijk en wat de topic betreft: door er een aparte topic van te maken wou ik het een beetje in de verf gooien, maar misschien had ik het beter gewoon in de muzikanten/bands topic gepost, iedereen gelijk [Dit bericht is gewijzigd door dr_schoft op 11-01-2003 18:58] Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij. |
|
|
Index / Muziek algemeen |