|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
nooit van gehoord. misschien als je ff google't. ik heb er geen zin in. Oud Vuil. |
|
Ebola??? klinkt als een enge ziekte... zal dus wel "goede" muziek zijn (volgens die christians dan he) Ik ken ze niet... maar aan de naam te horen WIL ik er wel meer van weten FREEZE |
|
Ebola, DE Virus-metalband uit Tilburg timmert nu sinds 6 jaar stevig aan de weg. Begonnen als old-school Death-metal band heeft deze driemanformatie zich toegespitst op de meer progressievere kant van de metal zonder dat daarbij het Death-metal effect uit de muziek verdwijnt. Op geheel eigen wijze combineert Ebola verschillende stijlen en elementen uit de metalscene. In de zomer van 1999 werd in de "metropool" Losser, Harrow-studio, de naamloze demo opgenomen. De demo werd door een aantal bladen gerecenseerd en omschreven als een aparte en innovatieve demo. Ebola heeft zich na de millenniumwisseling weer teruggetrokken om zich in 2002 weer te openbaren. Ze hebben opnieuw Harrow-studio aangedaan, om de MCD, "…In Silent Disgust…" op te nemen. De MCD laat het nieuwe gezicht van Ebola zien. Ebola heeft zijn roots niet verloochend, alleen verbeterd. Qua innovativiteit en diversiteit wordt middels "…In Silent Disgust…" een nieuwe dimensie in extreme metal afgetast. Ebola is en zal blijven experimenteren, waarbij nieuwe invloeden niet geschroomd worden. Het is daarom moeilijk om de stijl van Ebola goed te omschrijven. Zelf omschrijven de heren hun muziek als Virusmetal, oftewel een combinatie van progressieve heavy rock en Death-metal. (beïnvloed door Opeth, Iron Maiden, Guns N' Roses, Death, e.a.) Nieuwe elementen die Ebola is gaan gebruiken op de MCD zijn het keyboard en meer akoestische en cleane stukken. Daarnaast is het gebruik van twee zangers beter uitgebalanceerd. EBOLA IS: (L-R) Bowie - Drums Rob - Guitars, Vocals, Synth Bass - Bass-guitar, Vocals changed to 'ouwe' |
|
denk dat het wel de moeite waard is, alleen dit is natuurlijk gay: Nieuwe elementen die Ebola is gaan gebruiken op de MCD zijn het keyboard en meer akoestische en cleane stukken. Daarnaast is het gebruik van twee zangers beter uitgebalanceerd. changed to 'ouwe' |
|
quote: trui Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Ebola is anders wel een "zieke" ziekte hoor.. Zou een goeie naam zijn voor een goregrind bandje. Je gaat binnen +/- 13 dagen dood, nadat je hele lichaam desintegreert (de sappige details kan ik nog wel eens opzoeken, had ik in een blad gelezen dat ik hier ergens heb liggen).. 11.45: restate my assumptions |
|
quote: En ook: quote: BWWWAAARRRRGGHHHH [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 11-01-2003 22:42] |
|
quote: Ja dat zou wel erg fijn zijn zeker voor de christians "Als je naar die muziek luistert ga je dood! Het zet aan tot zelfmoord door het slikken van spul"... Zie je wel; ze zeggen dingen zonder erbij na te denken... En dan krijgen we weer oorlog; metalheads versus the rest of the world FREEZE |
|
quote: Dat zou ik dus net zeggen 11.45: restate my assumptions |
|
quote: Klinkt toch wel lekker gezond toch? FREEZE |
|
Vooral dat je die zwarte modder van bloed en organen gaat kotsen... dat komt dus blijkbaar op de een of andere manier in je maag terecht of zo.. gadvrrrr |
|
Jezus Dwaallicht, je vind het wel interessant he? *kijkt naar je sig en sub-titel* [edit] *en ondertussen ook je usericon* [Dit bericht is gewijzigd door Styhn op 11-01-2003 22:48] 11.45: restate my assumptions |
|
|
|
Lekker toch al die zwarte modder? Maar Dwaallicht is in 1 keer een beetje ge-obsedeerd door Ebola FREEZE |
|
Las in de X-Factor dat net op het moment dat de patiënt echt aan het doodgaan is, hij op het laatst een spastische aanval krijgt waarbij het bloed via alle openingen van het lichaam in het rond wordt geslingerd. Bloody.. 11.45: restate my assumptions |
|
Damn, en dat door een simpel virus... wat ZIEK. GAAF. *edit* sorry hoor [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 11-01-2003 22:52] |
|
Kijk dan krijg je pas echt een lekkere bloedrode vloerbedekking FREEZE |
|
Misschien moet iemand een ziekte-topic openen? 11.45: restate my assumptions |
|
quote: Hmmm ja: Wie kent de meest smerige ziekte? FREEZE |
|
quote: Hehehe ja idd, maar anders gaan er weer mensen zeuren dat we zo off-topic gaan hier.. 11.45: restate my assumptions |
|
Ok.. Zal ik de mods een plezier doen.. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=531880 lul daar maar verder. 11.45: restate my assumptions |
|
Volgens mij heb ik de band wel eens in de baroeg gezien. Ik zal er verder maar geen commentaar op leveren Ik, Wil Schuurman |
|
Ik heb ze gezien in de AOR in eindhoven. Best een leuk goregrind bandje, maar niks bijzonders verder. Die uitgebalanceerdheid en keyboardstukjes zijn me ook volledig ontgaan. Winter is coming |
|
quote: Zo verspreid het virus zich ook... Isch leuk he, is een soort oploskoffie-mens geworden dan.. Snufje Ebola erbij, en klaar! Dit slaat nergens op. |
|
Je hebt ook een andere band als ebola. Babygrinder heet et.Hebben titels als 'je bent een slet','varkens neuken' en 'dat is voetschimmel stomme hoer'. Is wel lachen Jeffrey Dahmer Rules!! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |