|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:welke stijl is dat en wie speelt in het voorprogramma |
|
quote:Ik maak't wel es goed .. als't nodig is en ik zit morgen in de Kakthuisclub, voor After All... Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Wicked Mystic is het voorprogramma, evenals Meadow. Hoofdact is After All, al vind ik die behoorlijk zuigen. Ik ga voor Wicked Mystic! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
is die kaktuisklub ver van het station i.v.m. laatste trein, alhoewel, die is om 1 uur |
|
quote:MA das morgen, vrijdag!! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: De cactusclub is iets voorbij de markt. Dus eigenlijk wel aan de andere kant van Brugge, ja. Te voet een half uur vermoed ik. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Ja... When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
en da Haunted Ball zaterdag he? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
geen idee When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
staat er toch vanboven: 1 feb ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
Awel ja ton é! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Awel ja LOL ben ik weer zo aan het missen? fucking Motley crue me weer verneukt Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
shit, ton kan ik niet gaan naar brugge en niet naar antwerpen |
|
quote:nu je weet dat het morgen is, ga je dan naar AR En kan ik eventueel met je mee, ik zal wel met de trein naar tielt komen, en we zien maar waar je me het best afzet, dan lift ik het laatste eindje wel |
|
quote: Kzal nog es naar Tielt komen |
|
Voor zij die er niet waren... Naar mijn mening hebde gijlen iet gemist :D bitter weinig volk, maar allemaa goeie muziek (afijn, wat ik dervan gehoord heb- Severe Torture heb ik niet alles van kunnen volgen daar mijn maag tegenstribbelde) en natuurlijk AR... zalig gewoon voor zij die er wél waren, en wie vonden jullie (buiten AR dan) de beste? ikke persoonlijk Axamenta Booze 'n Metal |
|
AR was echt letterlijk om van te kotsen |
|
quote: hun M&Ms ook? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: War weet jij daarvan? |
|
*evil grin* I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Daar zit Agony voor iets tussen. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Dunne_Hein op 02-02-2003 22:36] I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Waar hebben jullie het toch over? |
|
quote: eeeh, neen dat heb ik gedaan tijdens Aborted Booze 'n Metal |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |