|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Daar was ik ook nog. Bij ons zou Altar spelen maar daar heeft de gemeente toen een stokje voor gestoken, en wat kwam er voor in de plaats....Goddess of desire. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
GoD rost altar er tien keer uit ! Goddess of desire door de gemeente geboekt ? Hmwah.. zo 'lief' is GoD niet.. Gore paint, rossende heavy (venom!) en een show met dames die niet bepaald dik aangekleed zijn. Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Nee inderdaad, 'k kreeg het er warm van. Maar dat was op een festival bij ons. Meestal komen er overdag een beetje van die hardrock, punk en metal bandjes en tussendoor een keer van die lamme muziek en 's avonds word het vaak wat harder. Eerder hadden we er altijd een Metalnight vooraf, daar trad GoD ook op. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: yup, en 1 februari spelen ze weer mit Desaster. |
|
zijn trouwens aardige lui (lui van GoD dan ) Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: indeed. Die zanger gaf me nog een hand na afloop. En 1 van die wijven vroeg of ik even met haar mee wou lopen naar achteren......NOT [Dit bericht is gewijzigd door No Nonsense op 13-01-2003 14:29] The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Ik ben niet zo weg van de muziek van GoD maar ze hebben wel een vermakelijke show. Ze moeten alleen die bontjes eens lozen (en die vinden ze dus zelf heel erg gaaf ). |
|
Ik geloof niet dat ik zit te wachten op Darkthrone op Pinkpop. Minder toegankelijk = minder poseurs = minder irritatie. Het is prima zo. |
|
quote: Helemaal mee eens. Gewoon gescheiden houden die hap. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Idd, gescheiden houden! Metal to the metals, massamensen zijn niet capabel om metal te waarderen, dus ook geen metal eraan opdringen zeg! Metal IS elitair! En ik zou het ook nooit anders willen zien! Dit is precies de reden waarom ik NOOIT naar Lowlands of Werchter (meer) zal gaan, vanwege al die niet-boeiende andere mensen die er ook komen (en ook vanwege de weinige interessante bands, maar bij deze festival is voor mij de festivalsfeer ook helemaal weg). |
|
quote: en daar kan ik me alleen maar bij aansluiten. het lijkt ook wel of sommige mensen aan de ene kant klagen dat hun favoriete muziek niet gespeeld wordt in de media en anderzijds klagen over 'sell out' wanneer een band wel een groter publiek begint te bereiken. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Metal moet ondergronds blijven De mensen die er echt in geinteresseerd raken, die raken de scene wel binnen,de rest kan er dan gewoon best niet aan beginnen Dus voor mijn part mag metal best genegeerd worden Alhoewel dat nu net niet gebeurt en metal bands zoels wt en af steeds meer aandacht krijgen en al die breezahs metal willen worden true disco chick |
|
dat weinig mensen der mee bezig zijn houdt metal zo dat het nooit zo snel leeggezogen kan worden en op een natuurlijke manier kan evolueren. metal zal zo nooit sterven, misschien dat het van "centrum" verhuist, of liever centra of hoe u het ook wil noemen, maar verder >> nah Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij. |
|
Metal is muziek, de massa houdt niet van muziek. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Ik vind het wel ok dat metal niet zo heel bekend is. Festivals met gemengdere muziek sta ik wel achter. Ik ben namelijk geen ruisluisteraar en de muziek die ik luister zal het grote publiek gedeeltelijk dus ook wel kunnen waarderen. Denk aan Opeth, Anathema, After Forever, Rhapsody. Ik luister zelf ook andere stijlen dan metal dus heb niet zoveel problemen met andere genres. Alleen dan niet die commerciële bands als Di-rect of die shit. Maar gewoon wat onbekendere hardrock/metal bandjes. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Sorry maar ik zie het verband niet echt tussen Metal en ondergronds. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
conclusie dus...dit is een kansloos topic, want metal wordt helemaal niet genegeerd, , het is nou eenmaal de muziek voor een klein publiek en de rest zou het gewoon niet snappen. |
|
quote: Tsjah, tis net wat ik zeg. Andere genres zouden er wel bijkunnen als ze respectabel zijn. Denk aan folk muziek ofzo. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |