|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Vutjes, vuuuuuuuuuul plezier |
|
thnx dude |
|
quote: hoe ist mee uwe mesa versterker??? |
|
GOED !!!!!! Ruled !!!! hhahaha |
|
quote: speel je nu stereo??? en met welke weerstand??? (ohm) |
|
Stereo.......... 8 ohm meen ik....... |
|
quote: wat is je watt vermogen bij 8 ohm??? |
|
ON TOPIC !!!!! |
|
was wel een feestje of niet ??? |
|
yup, echt wel gezellie en heel veel bekenden gezien en t bier smaakte goed |
|
jammer dat ik zelf moest ragge... |
|
quote: yes, er is eindelijk iemand die Creepmime kent, was een tegekke band |
|
Was gezellig ja, allen wat veel bier... |
|
Was wel gezellie, alleen de kerel die het geluid van Mangled deed moeten ze door z'n kop schieten De halve tijd viel de PA uit! |
|
hehe, dat lag ook echt aan "die kerel" ja, sjonge sjonge. Sorry hoor maar die jongen heeft meer verstand van geluid dan de rest van het aanwezige publiek in de zaal bij elkaar! We hebben nu eenmaal helaas niet zo'n mega p.a. maar we zullen het er toch mee moeten doen, niet? Ik vond het evengoed wel een geslaagd avondje! |
|
? quote: Ok, sorry, misschien een beetje erg lomp verwoord van mijn kant. Ik vond het gewoon erg jammer dat het gebeurde. Ik vind Mangled nml en ik baalde er gewoon van. tje? |
|
hahahha lol.... Schredhead begint een beetje op cummie te lijken.... te recht voor zijn raap hahahahhaa........ Ik vond het bere gezellie........ zeer veel bekenden alleen jammer dat ik niet kon zuipen.... och och och !!!!! Het geluid was idd erg - ja.......... wat wel weer jammer is......... |
|
ik vind/vond het ook sjit hoor van dat geluid daar niet van! is altijd goed, khoop volgende keer wel aan de andere kant van de bar te staan godverdomme!! |
|
quote: Ik stond aan de andere kant, maar ik moest rijden.. |
|
HEUY!!!! Had dan effe geruild met Benhume |
|
quote: o ja!!! |
|
*hips* |
|
Ik had wel koppijn van die Grolsch |
|
Je moet ook echt bier drinken !!! |