IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Diabolic nokt ..
Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 14-01-2003 14:35 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

http://www.vampire-magazine.com/news.asp?id=724

Diabolic (US) is er dus mee gestopt ! Best jammer, een van de weinige death metalbands van eind jaren 90 / 00 die me kon boeien...

Ik, Wil Schuurman

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 14-01-2003 14:35 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

eitje!

ze kappen er niet mee, ze veranderen alleen hun naam

en een gozer gaat weg

[Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 14-01-2003 14:36]

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 14-01-2003 14:37 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Tjah, maar na al die bezettingswisselingen is enkel de drummer nog over ... en of die nou zo enorm veel invloed op de muziek heeft

Misschien gaat Brian Malone iets leuks doen ?

Ik, Wil Schuurman

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 14-01-2003 14:38 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

tja, zoveel ken ik niet van Diabolic

ik heb een CD, en die is echt vreselijk ruk

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 14-01-2003 14:39 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Diabolic ? ruk cd's ?

Ik, Wil Schuurman

Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 14-01-2003 15:50 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

staat toch dat Brian Malone met andere mensen doorgaat onder de naam Diabolic???

None of us are saints - Albert Fish

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 14-01-2003 15:57 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Balen.

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 14-01-2003 16:01 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2003 15:50 schreef Arson het volgende:
staat toch dat Brian Malone met andere mensen doorgaat onder de naam Diabolic???

Dat is nog niet zeker, maar juist die lui van de albums maakten de band juist zo bijzonder.. daarom is de band voor mij dood

Ik, Wil Schuurman

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 14-01-2003 16:13 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2003 16:01 schreef Snagger het volgende:
Dat is nog niet zeker, maar juist die lui van de albums maakten de band juist zo bijzonder.. daarom is de band voor mij dood

Idd. Elk van die gasten was een deel van Diabolic en eentje minder maakt dan ook geen 100% Diabolic meer.

Het is dan ook met gemengde gevoelens dat ik van dit nieuws kennis neem.
Vergelijk het maar met Angelcorpse dat op hun top ermee kapten. Dat maakt het tenminste op de lange termijn voor de fans niet zo moeilijk.

...best raar dat ik nog geen 2 dagen geleden via Blabbermouth nog vernam dat het louter om de afscheid van Aantar ging en dit terwijl ik op 3 november j.l. met zowel Brian als Aantar over Paul had gesproken. Volgens hun moest Paul in de VS achterblijven vanwege een openstaande korte bezoek aan de nor.
Nu denk ik dat dat een BS excuus was.
Lijkt mij dat het tussen Paul en Aantar niet meer boterde en dat Paul (bij terugkomst van de band) de laatste zeg had.
Duizendmaal jammer.
Ben benieuwd wat hieruit voortvloeit.

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 14-01-2003 16:15 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Wat ik nog vreemder vind, eergisteren kreeg ik een mailtje van DIABOLIC "NEW DIABOLIC WEBSITE SOON ONLINE"

En opeens is het voorbij... dan moet de beslissing echt pas net genomen zijn

Ik, Wil Schuurman

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com