|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
WTF! Ik mag toch hopen dat dit een zeeeer misplaatst bootleg-shirt is! Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Heb je er wat meer info over dan alleen een plaatje? Staan die vrouwen in brand of zie ik dat slecht? Brand in een lesbische disco? [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 14-01-2003 16:20] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: En wat is daar mis mee? Ik loop zelf ook met het plan rond om een zooi Razor bootleg shirts te maken en te verpatsen. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Zal wel een bootleg zijn, maar er bestaan wel véél mooiere Burzum-shirts dan dit. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Goaf, ik reserveer er alvast eentje, haha ! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Ze gaan wel heeeeel duur en exclusief worden hoor I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: hmm, oke, het blijft natuurlijk een kwestie van smaak, maar dit is wel een erg sneu ontwerp. Geheel niet in de stijl van Burzum dit. Als je een tof ontwerp hebt is er niks mee om shirts te laten drukken, maar hou dan de eer van de band een beetje hoog. Beetje hetzelfde als het uitbrengen van een waardeloze bootleg, doe je bands ook geen plezier mee. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Ik dacht in eerste instantie dat het Joden waren toen ik naar die neuzen keek |
|
quote:same here |
|
Het zijn volgens mij vrouwen. Maar wat moet de afbeelding voorstellen? |
|
quote:*tilt* Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
In de omschrijving stond dat het "witches" zijn. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote:denk heksen verbranding... |
|
Da's dan wel een hele massale heksenverbranding. |
|
Ik denk Heksen die door de gristenen op de brandstapel gegooit zijn ofzow? |
|
quote: niet goed? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Dat plaatje is in kleur te vinden op Daudi Baldrs, het vijfde album van Burzum. You are all poseurs . [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 14-01-2003 18:42] |
|
quote: FahQ Ik ben zo true dat ik dat album niet eens heb aangeschaft I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Da's toch een Keyboard-album? Niet iedereen die naar Burzum luistert, heeft dat in huis, ==> wil niet zeggen dat ik dat zo slecht vind ,Hlidskjalf vind ik zeer te genieten Dank aan een kenner *fuck wat een geslijm* voor deze opheldering. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: btw, Dwaal, ik heb je nog gemaild over die Lunar Aurora en Welter cd's. Al een antwoord bedacht? Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Nou, als ik ze niet meer vind, stuur ik jouw platen terug + postzegels. Prutspruts @ Dwaal... Ik had ze al ingepakt in een envelop, zelfs. Er hoefde alleen nog een postzegel op . Ik wilde vandeweek grote schoonmaak houden. [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 14-01-2003 18:56] |
|
quote: Haha, nouja, we zien wel. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Wat heb je nou aan een lelijk bootleg shirt Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:dan ken je de bootlegger uithange changed to 'ouwe' |
|
wat heeft burzum nou met breezah meisjes te maken. Oud Vuil. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |