|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Autum is inderdaad wel grappig, maar te ver weg sorry The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Headliner? Enige band die ik niet ken van de 3, jammer dat het zo ver weg is. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Als ze in Enschede spelen is Bitter Haervest de headliner Ze spelen Doom/Death en aangezien ze op het ZM-Festival I stonden had je ze moeten kennen Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Van naam ken ik ze wel, muziek niet Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Bitter Haervest is wel cool Moet je maar eens aan de gitariste vragen of ze een nieuwe drummer hebben (en de groeten doen van Immer Lust) |
|
quote: ik weet toch al dat ze een nieuwe drummer hebben Die zanger studeert Informatica aan de UT en komt wel ens in de Rocks ... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ach we hebben Renate tijdens repetities (ze speelt gitaar in Immer Lust) geplaagd met hun nieuwe drummer omdat ze er nogal veel over praatte |
|
*schop omhoog* Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Was onze studentassistent voor gegevensbanken wel relaxte kerel. Wel slecht trouwens dat ik zelf Bitter Hærvest nog nooit live gezien heb. Zal vrijdag ook niet gebeuren aangezien ik Autumn weinig aan vind en daar dus geen 7,50 voor over heb. |
|
quote: Autumn is inderdaad niet echt een ZUPERband nee, maar waarschijnlijk beter dan de gemiddelde EHBO-avond met 3 Death Metal bands en Bitter Haervest is een vette band... dus ... en Pjotter gaat ook ... dus ... en ik ook ... en dus ... JIJ GAAT OOK Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Fire is ook van plan om te gaan En voor de 3 pleuro entree hoef je het niet te laten... toch handig zo'n E-pas. |
|
quote: hehe ja scheelt inderdaad massa's poen zo op jaarbasis Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Ik heb liever 3 Death Metal bands (en mijn nog steeds brakke financien maken het ook niet aantrekkelijker), maar desondanks veel plezier *edit:het is laat* [Dit bericht is gewijzigd door Vlkodlak op 16-01-2003 2:45] |
|
Tja de EHBO moet nu meer gaan organiseren... ik ben ook lid |
|
quote: Ja meer EHBO concerten zouden zeker welkom zijn (en dan het liefst natuurlijk gratis of met fikse korting voor leden). Volgende week trouwens Bolthorn en Devious in Rock's |
|
wat is de volgorde verder? Bitter Haervest ken ik niet, zou voor mij leuk uitkomen als eerst The Wounded speelt en dan Autumn want dan kan ik wat later komen, eind rijden haha. (vind the wounded niks aan) www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
Ik denk van boven naar beneden: Bitter Hærvest The Wounded Autumn zou me verbazen als het niet zo is |
|
Nee dat lijkt me inderdaad de meest voor de hand-liggende line-up; hoewel Bitter Haervest natuurlijk eigenlijk de headliner *zou moeten zijn* Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Nee dat is expres zo. Zo is het namelijk veel handiger want dan kan je gelijk na Bitter Hærvest naar huis |
|
eerste keer dat ik Autumn en the wounded samen zag spelen stond Autumn in het voorprogramma, maar de laatste keer was Autumn dus het hoofdprogramma www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
Ok het was vettig. Bitter Haervest had duidelijk een grote lading fans in de zaal en kon de boel goed opwarmen. The Wounded was ook wel een goeie band. Mijn verwachtingen waren laag, maar na een paar Katatonia/Anathema achtige nummers was ik toch wel overtuigd van hun kwaliteit. Er was zelfs een nummertje met Grunts en vette Doom riffs wat wel tof was. En de cover van Anathema (Empty) die me tijdens het spelen wel bekend voor kwam, maar die ik toch niet kon plaatsen, was ook wel tof. Wel jammer dat ze zo lang speelden, want op het eind had ik het toch wel gehoord. Autumn was leuk. De muziek live was net zo leuk als op de cd (als je er van houd, was dit wel een tof concert dus). Enige nadeel was dat Autumn veels te popie en blij deed op het podium. Ohja, Morke, het roepen van "SLAAAAAAYEEEERRRR" tussen elke nummers heb ik met een maat van me overgenomen. En die zangeres van Autumn zei ook nog een keer "oke het volgende nummer is van Slayer" ... maar helaas ze speelden geen slayer covers al met al een geslaagde avond; ohja ... het was druk! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Idd een goed gevulde ATAK En ik vond Autumn goed spelen. Was dat 2e nummer een cover van nightwish? Het was iig het enige nummer dat ik kende |
|
quote: gelukkig dan heb ik niks gemist . Ok ik zal ophouden met het posten van flauwe opmerkingen omtrent Autumn [Dit bericht is gewijzigd door Vlkodlak op 18-01-2003 23:03] |
|
die 1e band vond ik best cool, alleen dat nederlandstalige gelul tussendoor erg overbodig. 'ik kan het niet ik kan het niet ik kan het niet' -> vette pech voor de kabouters? Op een gegeven moment speelden ze een nummer die ik echt erg cool vond maar die stond uiteraard niet op de demo dus ja... Wounded, tja, vond ik sowieso al niet veel aan, en dan staat die zangeres ook nog eens ergens achter op het podium gepropt en zat tussendoor erg verveeld op het randje, staat ook een beetje raar! Autumn vind ik altijd cool en nee, het 2e nummer was geen Nightwish cover, hun spelen geen covers. groupheadbang was trouwens erg cool, toevallig een paar dudes van hier? www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
Alsik ut goed zag waren dat wat lui van Covered in Ashes en Shattered Hope (net als ik trouwus), alsmede enkele SH groadies.. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |