IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Waar blijft Hammerfall
L@@n-bewoner
Usericon van L@@n-bewoner
Posted 07-08-2001 19:12 by L@@n-bewoner Wijzig reactieProfiel van L@@n-bewonerQuote dit bericht

Komme se un keer komme su helemaal aan de andere kant van Nederland, weet iemand of ze ook un keer naar het westen komme!

Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 07-08-2001 19:30 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Het laatste Hammerfall optreden in kader van hun 'World Crusade Tour' van het afgelopen jaar was afgelopen weekend op Eurorock. Hammerfall gaat eerst weer de studio in om een nieuw album op te nemen. Daarnaast hebben ze Nederland al meerdere keren aangedaan de afgelopen jaren.

Dat word dus nog even geduld hebben...

Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 07-08-2001 20:23 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Jah, en ze waren echt niet goed op Eurorock vond ik toch... Die ene gitarist is echt een creep...

|MoRGaN|
Usericon van |MoRGaN|
Posted 07-08-2001 20:36 by |MoRGaN| Wijzig reactieProfiel van |MoRGaN|Quote dit bericht

Het optreden zelf viel nog mee... Dat ik constant dingen naar m'n hoofd kreeg wist ik dan weer minder te appreciëren...

Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 08-08-2001 1:54 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

die kale schopte steeds een beetje te vroeg zn pedaal in, ja

Lord Morgoth
Fear me...
Posted 08-08-2001 9:36 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2001 20:23 schreef Asherah het volgende:
Jah, en ze waren echt niet goed op Eurorock vond ik toch... Die ene gitarist is echt een creep...

Welke van de heren bedoel je?

Stefan Elmgren (die kale),
Oscar Dronjak die met die enorme neus),
of Magnus Rosen (bassist)...

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 08-08-2001 10:54 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Weet ik niet meer, die lange dunne met z'n zwarte haar, en dat rare harnasje aan...

Lord Morgoth
Fear me...
Posted 08-08-2001 12:10 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Da's Oscar Dronjak alright... Die vent is humor!

skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 08-08-2001 14:04 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

Hammerfall Hahahahahahahahahaah posers. Ik haat die lui man!.nep metal.Sukkel van een drummer had op wacken 4 bassdrums. Jahoor doej!

Suck my piss

Lord Morgoth
Fear me...
Posted 08-08-2001 17:27 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Leg mij dan eens uit waarom dat dan precies nepmetal is?

(edit: spatie vergeten)

[Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 08-08-2001 17:27]

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 09-08-2001 1:17 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Ik vond het optreden in 013 vele malen beter dan dat op Eurorock... Maar ja, 1 overeenkomst: FIST IN THE AIR en ZUIPEN!!!

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 09-08-2001 1:20 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Jah, maar wat kan je nu effectief DOEN met vier bassdrums

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 09-08-2001 1:22 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Ik zat aan de zijkant en ik zag er maar drie maar inderdaad behoorlijk overdreven.... Bij Hammerfall druipt het cliché er vanaf maar dat maakt het op de een of andere manier toch weer leuk....

Lord Morgoth
Fear me...
Posted 09-08-2001 9:13 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2001 1:20 schreef Asherah het volgende:
Jah, maar wat kan je nu effectief DOEN met vier bassdrums

Gewoon weg voor de show...

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 13-09-2001 20:41 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

HAMMERFALL HEEEEERSCHT

skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 13-09-2001 21:43 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 9 augustus 2001 1:22 schreef Judge M. het volgende:
Ik zat aan de zijkant en ik zag er maar drie maar inderdaad behoorlijk overdreven.... Bij Hammerfall druipt het cliché er vanaf

Daarom vin ik et dus NIET leuk en nep...(<------lord morgoth)

Hammerfall

Suck my piss

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com