|
Auteur: |
|
|
Ik denk dat die mensen dood zijn ... |
|
quote: Droog hoor Jenje Kolere! Uhm, Cor, kijk eens in het topic "Uit de oude doos van Webblaster Wim".. |
|
quote: Nee dat topic gaat niet over zijn vrouw *sorry .. was inkoppertje* |
|
quote:Kan je wel helpen met Allied Forces, Exises, Angus, Vulture, maar dat zijn allemaal geen live-en/of demo opnames. Jij moet bij Zjosuah zijn! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Kiss, you got mail |
|
quote: , dom van me. Oud Vuil. |
|
trouwens, van die namen die cor noemt, heb ik nix. Oud Vuil. |
|
quote:Dus zo oud is je doos niet |
|
Er speelde hier van het weekend zo'n ouwelullen band, Highwat Chile ofzo |
|
quote: highway chile, ja,ouwe nederlandse hard-rock. http://www.humansound.nl/highwaychile/ Oud Vuil. |
|
quote: Ken je Vandale ? (da's dus een Nederlandse band...)... wel leuk hoor... Of Jewel (niet die muts, maar de Ned. Metalband... Daar hebben wij (evt) wel het e.e.a. van... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote:-knipper- -tuut- (da's mn interesselichtje die tilt gaat ) Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Kan wel, ben niet gegaan... Heb wel betere dingen te doen! |
|
quote: Iron Glory, wil da zegge da ge onbekend bent me Vandale ???????????? Geitewollesokkenrockers is echt wel 'n hit ! zo'n ouwelulleband.. highwat chile ofzo... tristigen duvel !!! Die eerste lp is zowat 't beste wat ooit in Nederland is verschenen !! |
|
ik heb nog wel live opname liggen van het eerste Celtic Frost concert in Nederland.. geluid is rechtstreeks vanuit de p.a op die tape gezet.. heb ik gekregen van de kerel die het had opgenomen... misshcien nog een fijne bootleg lp van uitbrengen (aangezien niemand die opnamen nog heeft!) Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote: Erhhmm... Celtic Frost is Zwitsers, niet Nederlands Highway Chile dan, maakt het uit... Bocht, dat is het! |
|
ik weet dat CF zwitsers is, maar ik dacht dat de beste man gewoon oude opname zocht... maakt neit uit van welke band Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote: Ok |
|
quote: Ik heb er wel iets van op een cassettebandje... Geen idee of het nog ergens naar klinkt (omdat het al een heel oud tapeje is). Ze hebben een nummer dat qua tekst (reffrein) ongeveer zo gaat: "weet je hoe ze heet, of weet je het niet weet ik veel weet ik veel weet ik veel..." errug melig... maar wel gaaf... en "ik heb geen zin om op te staan.." da's een cover van een andere Nederlandse band... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
M'n vader had nog wat live-tapes van Vandenberg liggen, maar die gaan de deur niet uit, die liggen achter slot en grendel |
Index / Heavy Metal |