|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Leek me eerder de broer van Meat Loaf |
|
quote: Hij had iig in zijn gardarobe rondgeneust ja Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Na 't concert kwamen Phriar en ik in een melige bui op 't ID om een HammerFall-coverband op te richten. Vandaag zat ik me tijdens de wiskundeles nogal te vervelen, zie hier het resultaat: Moet nog wel wat bijgeschaafd worden, maar 't gaat om 't ID |
|
HAHAHAHAAH Creatief hoor!! ik wil de demo!! die zijn altijd het gaafst Emmervol!! Emmervol!! tralalalalalalalaaaaa EEEEEmmervoooooll !!!! whoeiii ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Was het echt zo slecht? Ik wou er eigenlijk ook naartoe. Ik vind Jorn Lande (de zanger van Masterplan dus) echt helemaal te gek... echt een ouwe hippie Is misschien maar goed dat ik niet gegaan ben dan anders was mijn interesse waarschijnlijk helemaal naar kelvin zero gedaald en dan had ik al die cd's van ark en Jorn allemaal voor nix hier rondvliegen... Op de een of andere manier als ik een slecht concert zie en ik luister de cd later nog eens dan zie ik allemaal van die horrorbeelden van t concert voor me en vind ik het al niet meer leuk om hun cds te luisteren... Heb ik ook bij Megadeth... maar dat zal wel aan mijn persoontje liggen. [Dit bericht is gewijzigd door watery black op 17-01-2003 0:49] "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Nostradameus vond ik best goed. Masterplan had echt vreselijk slecht geluid. Dat optreden zoog behoorlijk, ik heb het niet eens tot het einde volgehouden ben de hal ingevlucht. Natuurlijk heerste Hammerfall echt alles bij elkaar! dat was wederom een geweldig optreden. |
|
Hoe komt dat stelletje achterlijke eigenlijk op 't idee om in Tilburg het Duitse volkslied te gaan spelen?? Foutje zeker... |
|
quote: HEUY!!!! Gewoon wat meer gaan zuipen tijdens het optreden en dan herinner je later alleen de goede momenten |
|
quote: HEUY!!!! Duits volkslied?????......misschien dachten ze dat met het verenigd Europa de tijd is teruggedraaid naar 60 jaar geleden |
|
quote: Of ze wilden ff een goeje indruk maken op het Duitse publiek en hadden niet in de gaten dat ze in Nederland waren. |
|
quote: Sjonge jonge... Jullie hebben het hier wel over Jorn lande... een van de allerbeste zangers in het genre... Zijn werk op het album van Masterplan EN op beide albums van Ark is fenomenaal. Zangers zijn zeker alleen niet gay als ze grunten? [Dit bericht is gewijzigd door Redelijk op 19-01-2003 18:44] |
|
zoals ik al zei, ik vind ark en Jorn Lande helemaal geweldig... iedereen heeft wel eens een slechte dag. Daar wil ik dan alleen liever niet bij zijn "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Bollocks, anders gingen we toch ook niet compleet uit onze schedel bij HammerFall en Nostradameus ?? Bruce Banner |
|
Masterplan en Nostradameus konden me geen van beiden overtuigen maar masterplan zoog echt apenkont. Dank u dat ik mijn wel overwogen en goed beargumenteerde mening ten toon mocht spreiden hier In ieder geval de hoofdact was: EMMER VOL!!! [Dit bericht is gewijzigd door Phriar op 21-01-2003 13:27] "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Wel, namens iedereen dank ik u voor deze bijzonder spraakzaam geformuleerde uiting Bruce Banner |
|
Mijn inziens resteert in deze woordenwisseling geenszins ruimte voor criticerende aantijgingingen van enige aard, gezien de alleraardigst onderbouwde argumentatie der betrokkenen |
|
quote: Zeg ff dimmen, kerel! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
je hapt kerel... dat is juist zn bedoeling My madness, my sadness |
|
Op cd is masterplan geweldig. Mundanus Imperium waar lande ook zingt vind ik wel gaver trouwens, heel aparte metal. Life doesn't get much better than this! |
|
Wat ik hiervan kan herinneren is dat ik nog nooit zoveel nichten bij elkaar heb gezien. Echt het eene bandlid was nog homo'er dan de andere. Maar de muziek is natuurlijk het belangrijkst en die was netzo klote. Het enige goeie wat mij opviel was het drumwerk. (wist btw niet dat hij ooit bij Helloween had gezeten) Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Hoogtepunt van het Masterplan optreden: De into van Future World. Eindelijk werd het publiek enthousiast, spelen ze em niet. Wat een baggerband. De zanger was overigens ziek schijnt. bla...bla...bla... |
|
quote: Moest ie dan tijdens ieder nummer 5 keer schijten of zo? |
|
quote: weet ik het? Ik heb het ook maar horen zeggen. bla...bla...bla... |
|
Wel een erg goede zanger trouwens. Life doesn't get much better than this! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |