IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Hou je van Cradle of Filth? Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-10-2001 19:32 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Neu, leuk voor het oog.
Cradle of Filth is een show, er zit gewoon een pot humor in, je moet niet denken dat je naar een black metal gaat kijken. je gaat naar Cradle of Filth kijken, das heel wat anders

SheRa
Usericon van SheRa
Posted 14-10-2001 20:27 by SheRa (Speciaal lid) Profiel van SheRa

Alleen om de show zou ik wel eens naar een optreden van ze willen. De muziek doet me erg weinig, maar live moet volgens mij erg de moeite waard zijn...

Dead things grow from deep inside...

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 15-10-2001 10:27 by FireFox Profiel van FireFox

Ik geloof dat ik ze nu 4 keer heb gezien (of was et nou 5 keer?), in ieder geval ben ik er niet zo weg van, maar de show is vaak wel leuk , dat ik ze zo vaak gezien heb is dat ik vaak naar een andere band ga waar zij dan weer als support spelen.

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 16-10-2001 4:20 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Zoals ik al eerder aangaf vindt ik kratje of pils mickey mouse muziek.

enkele nummers als bijv het laatste nummer van vempire uitgezonderd.

..maar dat image -los van de muziek - vind ik geniaal!!!

Dat decadente, met die pakkies en die vrouwtjes, die voorliefde voor splatter horror en nu dan die film waar ik best benieuwd naar ben....

= leuk entertainment!!!

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 17-10-2001 3:41 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Kent iemand de stageshow van Umbra et imago?

Zij hebben de show die cradle eigenlijk zou moeten hebben!

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

overturnedskewer
Abhorrent christendom, inside burning
Usericon van overturnedskewer
Posted 18-10-2001 11:58 by overturnedskewer Profiel van overturnedskewer

CRADLE OF FILTH IS TRUE BLACK METAL

Helaas zijn er geen sarcasme smiles

Black Metal ist krieg :-)

SheRa
Usericon van SheRa
Posted 18-10-2001 12:08 by SheRa (Speciaal lid) Profiel van SheRa

quote:
Op 18 oktober 2001 11:58 schreef overturnedskewer het volgende:
Helaas zijn er geen sarcasme smiles

Die zijn er wel... :

overturnedskewer
Posted 18-10-2001 12:24 by overturnedskewer Profiel van overturnedskewer

Ik vind dat meer een onschuldigheids smile zoiest van, ik drink noooooit te veel

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 18-10-2001 12:28 by FireFox Profiel van FireFox

[offtopic]Nou ik vind et meer een hopeloos-smile[/offtopic]

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

overturnedskewer
Posted 18-10-2001 18:09 by overturnedskewer Profiel van overturnedskewer

Of zoiest van.....

IKKE????? IKKE NIET HOOR.
(terwijl je het godverdomme wel hebt gedaan)

SheRa
Usericon van SheRa
Posted 18-10-2001 18:35 by SheRa (Speciaal lid) Profiel van SheRa

Dat is toch ook sarcasme?

Maar goed, dit heeft niks met COF te maken, dus...

adpatat
Usericon van adpatat
Posted 28-10-2001 14:29 by adpatat Profiel van adpatat

sorry hoor maar aan het begin van dit topic hoorde ik Volthor Kahn zeggen dat Hecate Enthroned beter is dan Cradle?

Echt om je rot te lachen. het is werkelijk schaamteloos hoe die gasten durven Cradle na te apen, ze lopen zeg maar heel de tijd 1 cd achter op de cd's van cradle of filth. Kortom, hun nummers lijken wel de nummers die cradle niet goed genoeg vond op op cd te zetten.

Verder is Dani ongeveer 100 slimmer + een betere zanger dan die zielige homo van Hecate Enthroned.

Albert Filth
Usericon van Albert Filth
Posted 28-10-2001 15:19 by Albert Filth Profiel van Albert Filth

jongens, ik zal deze topic wel ff afsluiten
()met de conclusie: Cradle of Filth is gewoon een goede band, maar omdat ze nu wat commerciëler worden ( ) , worden ze ook wat minder goed!. JAMMER!!! Maar helaas.

Ik blijf gewoon nog fan, want ik vind de oude muziek echt top! Dus die luister ik nog erg vaak! Dus, Cradle of Filth is gewoon een VET GOEDE BAND!!

Cradle of Filth
Commercie

Volthor Kahn
Wolf among sheep
Usericon van Volthor Kahn
Posted 28-10-2001 18:47 by Volthor Kahn Profiel van Volthor Kahn

quote:
Op 28 oktober 2001 14:29 schreef adpatat het volgende:
sorry hoor maar aan het begin van dit topic hoorde ik Volthor Kahn zeggen dat Hecate Enthroned beter is dan Cradle?

Echt om je rot te lachen. het is werkelijk schaamteloos hoe die gasten durven Cradle na te apen, ze lopen zeg maar heel de tijd 1 cd achter op de cd's van cradle of filth. Kortom, hun nummers lijken wel de nummers die cradle niet goed genoeg vond op op cd te zetten.

Verder is Dani ongeveer 100 slimmer + een betere zanger dan die zielige homo van Hecate Enthroned.

persoonlijk vind ik iedereen een betere zanger dan Danni Filth, omdat ik die gast gewoon niet uit kan staan en toevallig had ik toen een hele gave nieuwe winamp skin van hecate enthroned, dus besloot ik ze beter te vinden dan CoF

hij is dan ook de enige reden dat ik CoF ontzettend klote vond

nu ik ze live gezien heb vind ik CoF een stuk minder erg, dat ze commercieler zijn geworden heb ik schijt aan. laat ze lekker, als zij geld kunnen verdienen met muziek maken.

Er zijn altijd nog bands als SLAYERRRRRRRRRR die schijt hebben aan dingen als wel en niet commercieel, die gasten maken al meer dan 20 jaar Thrash metal op de manier zoals alleen SLAYERRRRRRRRRRR dat kan
zonder show en met een supergave backline maken ze van elke zaal een WARZONE

CoF vind ik als band nu wel gaver, omdat de show wel aardig was en de muziek ook heel strak, Danni hoor je live toch bijna niet. Hem vind ik nog slechter dan eerst, omdat hij live niet kan wat ie in de studio doet. En dan dat hele vervelende stemmetje van hem tussen de nummers door.
als je live niet in de buurt komt van wat je in de studio neerzet moet je gewoon niet gaan optreden
belachelijk dat je die gast live gewoon niet hoort, hij zou moeten grunten dat hoor je wel en doet ie nog goed ook

Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes

Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 28-10-2001 19:17 by Vampire_girl Profiel van Vampire_girlhttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 28 oktober 2001 18:47 schreef Volthor Kahn het volgende:
persoonlijk vind ik iedereen een betere zanger dan Danni Filth, omdat ik die gast gewoon niet uit kan staan en toevallig had ik toen een hele gave nieuwe winamp skin van hecate enthroned, dus besloot ik ze beter te vinden dan CoF

Dit is echt de meest waardeloze reden die ik ooit heb gehoord om niet van Cradle of Filth te houden.

the only pleasure is pain

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 28-10-2001 20:18 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

sorry, maar ik kan dus echt niet snappen dat iemand een band als cradle commercieel kan noemen. vergelijk het maar eens met echte commerciele muziek als jody bernaal of k-otic in plaats vanmet bijvoorbeeld een darkthrone of oude burzum. natuurlijk klinkt cradle milder als twee laatstgenoemde maar nog altijd uiterst hard en agressief voor een niet-metalfan. ik vind het een beetje raar dat iemand een metalband commercieel noemt als hij/zij de band niet goed vind.

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 28-10-2001 21:09 by TNightmare (Speciaal lid) Profiel van TNightmare

Het is in de mode om te zeggen dat commerciele bands slecht zijn, vandaar .

Relatief is COF wel commercieel, maar op zich is elke band dat die een shirtje laat drukken...

Faas Ripsnaas
Usericon van Faas Ripsnaas
Posted 28-10-2001 21:24 by Faas Ripsnaas Profiel van Faas Ripsnaas

Ho ho, volgens mij worden hier de termen "commercieel" en "professioneel" een beetje door elkaar gehaald.

Cradle of filth is trouwens een circusact, geen rockband. Maar circus kan ook best leuk zijn.

SUPPORT THE WAR AGAINST BLEKMETTUL!!!!

NagasH
Beer, It's your friend.
Usericon van NagasH
Posted 28-10-2001 23:00 by NagasH Profiel van NagasH

Van cradle of fitlh vind ik de eerste 3 cd's wel ok de laaste gaan wel..

"Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn"

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 29-10-2001 0:13 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Commercieel is geen kwestie van hoeveel CD's je verkoopt, het is een kwestie van de intentie waarmee je muziek maakt.

Cradle of Filth zijn geen artiesten, het zijn een stel zakenlui die opzettelijk een image gaande houden om op die manier te voldoen aan de behoefte van een bepaalde doelgroep. Louter effectbejag. Wie daar dus naar luistert laat zichzelf foppen.

Volthor Kahn
Wolf among sheep
Posted 29-10-2001 0:17 by Volthor Kahn Profiel van Volthor Kahn

quote:
Op 28 oktober 2001 19:17 schreef Vampire_girl het volgende:
Dit is echt de meest waardeloze reden die ik ooit heb gehoord om niet van Cradle of Filth te houden.

je leest duidelijk verkeerd

het was geen reden om CoF slecht te vinden
gewoon een reden om iets anders LEUKER te vinden, die amp gaf net de doorslag
persoonlijk vind ik hecate enthroned en CoF allebei slecht

Hekate, dus niet hecate enthroned, is wel gaaf!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Volthor Kahn op 29-10-2001 14:15]

Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes

Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 29-10-2001 8:13 by Vampire_girl Profiel van Vampire_girlhttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 29 oktober 2001 0:17 schreef Volthor Kahn het volgende:
je leest duidelijk verkeerd

het was geen reden om CoF slecht te vinden
gewoon een reden om iets anders LEUKER te vinden, die amp gaf net de doorslag
persoonlijk vind ik hecate enthroned en CoF allebei slecht

Hekate is wel gaaf!!!

Toch vind ik dit ook een stomme reden. Door een winamp een band beter vinden dan een ander. Het gaat mij nog altijd om de muziek en niet om de toeters en bellen.

the only pleasure is pain

HJBS
Usericon van HJBS
Posted 29-10-2001 12:44 by HJBS Profiel van HJBShttp://www.obscenery.myweb.nl

quote:
Op 29 oktober 2001 0:13 schreef Dwaallicht het volgende:
Commercieel is geen kwestie van hoeveel CD's je verkoopt, het is een kwestie van de intentie waarmee je muziek maakt.

Cradle of Filth zijn geen artiesten, het zijn een stel zakenlui die opzettelijk een image gaande houden om op die manier te voldoen aan de behoefte van een bepaalde doelgroep. Louter effectbejag. Wie daar dus naar luistert laat zichzelf foppen.

Sinds wanner kan men zich laten foppen door muziek? Ze doen gewoon hun ding, en door een slimme marketingstrategie kunnen ze ervan leven. Nou en?! Zou ik ook wel willen, dat ik met m'n eigen!!! muziek rijk kon worden

[Dit bericht is gewijzigd door HJBS op 29-10-2001 12:45]

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 29-10-2001 12:57 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Nou, dan doe je dat toch? Niemand houdt je tegen hoor. Ik in ieder geval niet.
Ik weet wel dat ik er nooit naar zou willen luisteren, intentie van muziek is belangrijk.

CoF moeten ook doen wat ze zelf willen... net als ik, en het enige wat ze van mij nog zullen krijgen is een verbale bak stront. Ha!

Volthor Kahn
Wolf among sheep
Posted 29-10-2001 14:15 by Volthor Kahn Profiel van Volthor Kahn

quote:
Op 29 oktober 2001 8:13 schreef Vampire_girl het volgende:
Toch vind ik dit ook een stomme reden. Door een winamp een band beter vinden dan een ander. Het gaat mij nog altijd om de muziek en niet om de toeters en bellen.

daar heb ik schijt, want zoals ik al eerder zei: ze zijn allebei klote

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com