|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
& Local Brutal Fest: - Slechtheid Death/Grind fest: - Slechtheid [Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 16-01-2003 13:31] |
|
Vergeet niet dat het gewoon fukking gratis is! |
|
Ik zie alleen kruisjes... |
|
quote:Ik af en toe ook. Probeer F5 eens? |
|
quote:Daar was Dynamo afgelopen jaar [onder eindhoven]. |
|
ik snap em al, die plaatsjes zijn gelinkt naar een ftp site en dat wil niet hier op werk. |
|
EEEUHM ja ... haal die ftp links anders even weg, zo kan iedereen bij die ftp inclusief username en password ... dat lijkt me niet de bedoeling Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:Oei. Idd niet de bedoeling. Maar kan iemand die dingen dan ff hosten? |
|
meel maar ff |
|
Ik host ze wel: [Dit bericht is gewijzigd door Claw op 16-01-2003 13:29] Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ok thanks. Dennis: Heerschend mailadres! |
|
quote: hehehe Ik kan beide dagen niet! 26e is eerste repetitie met nieuwe band en 7e = bonnies winterbarbeque |
|
Misschien ben ik er wel "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: |
|
iets zegt me dat een paar vrienden van mij er wel heen willen dus wie weet..... |
|
quote: "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
ik kan dan ook beide dagen niet, 26e ga ik naar de Azijnfabriek voor het Molenrock Indoor festival en de 7e natuurlijk ook naat Bonnie´s winterbbq ( Yummie ) |
|
ikke ben der de 26e wel wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ik kan de 26e niet.Moet dan Bonnie,Triple-Dan en Shredhead vocaal bijstaan in Westerhaar(jaja,helemaal daarboven hehe). Rauze Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
wat een ontzettend vette posters zeg... allemaal komen!! |
|
|
|
Bah ik wil ook!!! bloodboil is de band van mijn gitaarleraar!!! maar ik moet werken... BWØH!!! kut van der valk... *snik* "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: mmzzz..mag ik met jou mee anders moek alleen "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Mischien ben ik er de 26e ook wel, heb toch niks te doen dan |
|
jazeker, het wordt een groot feest zondag! mosh it up! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |