|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
same here http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Ik vond vorig jaar Pain of Salvation en Zimmersholle toch echt wel heerschen Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
quote: Als ik naar m'n saldo moet gaan luisteren kan ik net zo goed gewoon nooit meer mn nest uitkomen... ik wil komend jaar wel graag naar BYH maar ik moet nog maar es effe kijken of dat gaat lukken... zo groots kan ik mijn saldo toch niet foppen... dus kom me maar allemaal veel fooi geven in de valk in roermond, en stort ook wat op het help jacky naar een festival-fonds... maar goed dis ook al weer een beetje off-topic... sorry "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
HEUY!!!! Sjaakie...als jij voor de frikadellen zorgt...regel ik de wodka DOA....was dat niet een vet festival in de vorige eeuw???? |
|
quote: Helemaal mee eens! Obscene wordt vet! FTC gaat voor mij niet door want volgens mij heb ik dan nog examens... Ik graip ûm, Skop ûm an gort. En ik sla sun harsus in twieën! |
|
Ik heb juist gehoord dat Dynamo en Ozzfest aan elkaar geplakt zouden worden.. en dat het dus 5 dagen ging duren.. |
|
quote: Nee die festivals zijn toch 1 dag. Monsters of Rock, Dynamo en Ozzfest alle 3 1 dag achter mekaar. [Dit bericht is gewijzigd door Sorpresa op 20-01-2003 10:48] "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: oke, ik ben vorig jaar niet geweest, maar 2000 was toch zeker erg gezellig, maar ik bedoel dat als dynamo 3 dagen is, is het toch weer te gek?! |
|
quote: pardon! DEATH ANGEL zzz |
|
quote: damn right zzz |
|
quote: pardon! Zimmershole |
|
doa is gewoon leuk.... ozzfest was vorig jaar ook leuk, jammer dat het maar 1 dag was, maar hun site is ook nog niet bijgewerkt, vraag me toch af of mojo het dit jaar wel door laat gaan allemaal....khoop iig van wel. luuuuuuv is in the air......... |
|
.. en Children of Bodom was vorig jaar natuurlijk ook heerschend Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |