|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
haha ... www.stemwijzer.nl geeft mij LPF als stemadvies gelukkig heb ik geen vertrouwen in computers als inf student Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Eh nein, ben student I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
NEE? Hmmm, had dat a.d.h.v. je foto's afgeleid. |
|
quote: Stage lopen op de bouwplaats I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Vage test hoor... GroenLinks 0 % D66 -10 % LPF -12 % PvdA -20 % ChristenUnie -29 % SP -37 % VVD -38 % CDA -43 % SGP -53 % Het bewijs dat de politiek en ik het niet bepaald eens zijn op het gebied van onderwijs.... |
|
Ook ff snel door dat rare testje heengeklikt.... SP 41 % GroenLinks 23 % D66 -14 % PvdA -22 % ChristenUnie -22 % CDA -30 % SGP -30 % LPF -47 % VVD -67 % Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
gvd, maak ik een foutje, druk ik op 'vorige' is de pagina verlopen... druk ik weer op 'volgende' is die pagina ook verlopen. *afknap* laat maar zitten. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
PvdA 7 % GroenLinks 0 % D66 -11 % ChristenUnie -19 % LPF -19 % SP -22 % VVD -24 % CDA -26 % SGP -51 % Staan wel weer vage dingen tussen.. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
LPF 25%, de hoogste The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Ik kom uit op PvdA "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
De resultaten Partij Overeenkomst ChristenUnie 17 % GroenLinks 12 % SP 12 % SGP -2 % D66 -4 % PvdA -11 % CDA -24 % LPF -34 % VVD -47 % cristenunie? terwijl ik juist nee hebt geantwoord bij normen en waarden vragen (als mensen die nog niet hebben wanneer ze het hogeronderwijs binnentreden dan zullen ze de studie waarschijnlijk toch niet halen edit: vraag: wie vindt hier dat studenten na het studeren hun kamers uit moeten. mogen we dan bij jou wonen? [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 17-01-2003 20:29] |
|
quote:Op zich wel terecht gezien het grote tekort aan studentenkamers. Wij hadden hier in huis een kamer vrij en we kregen er 40 reacties op. Daar konden we ook maar 1 iemand uit kiezen wat dus automatisch inhield dat er 39 man weer verder op zoek moesten. De huisgenoot die daarvoor vertrok woonde na zijn afstuderen nog ongeveer een half jaar bij ons spotgoedkoop (meneer verdiende ineens zo'n 2500 pleuro/maand en de huur is maar 150) in (nota bene nagenoeg samen met zijn vriendin die hier in Breda werkt(e)). Dat was op een gegeven moment ook niet leuk meer voor ons. Maar het grootste nadeel was nog wel dat wij door zijn excessieve imkomsten (in verhouding tot ons) ineens geen aanspraak meer maakten op kwijtschelding van de OZB.. Was toch weer dik 150 pleuro de man extra erbij lappen. . Aan de andere kant is de woningmarkt voor starters dermate krap dat het bijzonder lastig is om meteen na je studie andere woonruimte te vinden. Wachtlijsten van 3 jaar zijn geen uitzondering en ik durf te wedden dat lang niet elke student zich meteen gaat inschrijven voor een woning bij aanvang van zijn/haar studie. En bij particuliere woningbemiddelaars wordt je structureel geweigerd als student zijnde (is spreek uit ervaring). Ik loop nu het risico dat ik over 2 jaar als ik klaar hoop te zijn op straat kom te staan... Met andere woorden: Laat men eerst maar eens het sociaal woningbeleid weer goed op peil krijgen voordat men een maatregel van deze strekking gaat doorvoeren... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |