|
Auteur: |
|
|
Of contact me.. We, the Gods wil altijd wel spelen.... |
|
Veel steden hebben wel een jongeren centrum of een poppodium waar beginnende bands meestal wel terecht kunnen. Een grote bek helpt hier vaak bij .. |
|
Das een waarheid als een koe.... Ik heb mijn oude band middels mijn grote bek nog 2 keer in het voorprogramma van Anathema gekregen... Wie niet waagt die niet wint.... |
|
Als er een alternatief/metalcafe is en een 'stads'dag* dan kan je proberen een podium buiten te regelen. Er zijn zat bands die dan graag willen spelen. * zoals Delftdag, die vorig jaar opgeheven werd en van het jaar misschien toch weer komt... of het jaar erop... (de feestelijke rommeldag komt vast wel terug) Forward into the light, forward into infinity! |
|
Hier in Assen zit één of ander clubje, PopAs, waar wel eens Nederlandse metalbands optreden (laatste keer was Orphanage en nog wat anderen). Volgens mij is in haast elke stad wel zoiets... Dead things grow from deep inside... |
|
Was dat maar waar.... het worden er steeds minder... |
|
Op de site van Poppunt kan je zalen of jeugdhuizen opvragen aan de hand van het genre dat je zoekt. Er zitten zo'n vijftien Vlaamse jeugdhuizen in die meermals per maand metaloptredens programmeren... 'k Weet niet of er een dergelijke site bestaat voor Nederland? De URL is www.poppunt.be (denk ik) Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
Index / Algemeen |