![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Is het heel stom als ik geen enkele band hiervan ken? ![]() Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
Nee, maar wel een goede reden om eens naar Last Days Of Humanity en Rompeprop te gaan kijken! Beuken ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Benhume op 17-01-2003 9:51] ![]() |
|
En als je nu niet van beuken en bier houdt? ![]() Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
Dan ga je rustig aan de kant zitten met je koffie en je peuk ![]() |
|
Wie gaan er eigenlijk allemaal? Ik ga ZEKORS! ![]() Nog meer slachtoffers voor deze aankomende kadaver-regen?? ![]() ![]() ![]() Je haalt de moorden uit mijn wond ![]() |
|
quote: Onmogelijk, toch? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Dus ik neem aan dat jij wel komt Ben? Da word wel errug vet ![]() Er moet meer gezopen worden ... denk ![]() ![]() Je haalt de moorden uit mijn wond ![]() |
|
helaas helaas, dit weekend zijn de laatste opnames van de nieuwe inhume cd. Andere keer beter... ![]() ![]() |
|
quote: Waar nemen jullie op? Bij Erwin? ![]() |
|
ook hier weer helaas, Erwin's (Mangled) eigen studio is/was nog steeds in aanbouw en we zijn nu uitgeweken naar Franky's Recording Kitchen. ![]() Dit weekend wordt de zang opgenomen (euhm zang?) of eigenlijk op dit moment zelfs al. Maar goed, de nieuwe cd beukt er iig ontzettend op los! ![]() ![]() hmmm om toch ff on-topic te blijven: Je kunt op zijn minst naar de show van Rompeprop gaan kijken mocht je deze nog niet gezien hebben! [Dit bericht is gewijzigd door Benhume op 17-01-2003 12:19] ![]() |
|
quote:Vermin review op ZM: http://www.zwaremetalen.com/recensie/768.html ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |