|
Auteur: |
|
|
Is het heel stom als ik geen enkele band hiervan ken? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Nee, maar wel een goede reden om eens naar Last Days Of Humanity en Rompeprop te gaan kijken! Beuken en Bier [Dit bericht is gewijzigd door Benhume op 17-01-2003 9:51] |
|
En als je nu niet van beuken en bier houdt? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Dan ga je rustig aan de kant zitten met je koffie en je peuk |
|
Wie gaan er eigenlijk allemaal? Ik ga ZEKORS! Nog meer slachtoffers voor deze aankomende kadaver-regen?? Je haalt de moorden uit mijn wond |
|
quote: Onmogelijk, toch? |
|
Dus ik neem aan dat jij wel komt Ben? Da word wel errug vet Er moet meer gezopen worden ... denk Je haalt de moorden uit mijn wond |
|
helaas helaas, dit weekend zijn de laatste opnames van de nieuwe inhume cd. Andere keer beter... |
|
quote: Waar nemen jullie op? Bij Erwin? |
|
ook hier weer helaas, Erwin's (Mangled) eigen studio is/was nog steeds in aanbouw en we zijn nu uitgeweken naar Franky's Recording Kitchen. Dit weekend wordt de zang opgenomen (euhm zang?) of eigenlijk op dit moment zelfs al. Maar goed, de nieuwe cd beukt er iig ontzettend op los! hmmm om toch ff on-topic te blijven: Je kunt op zijn minst naar de show van Rompeprop gaan kijken mocht je deze nog niet gezien hebben! [Dit bericht is gewijzigd door Benhume op 17-01-2003 12:19] |
|
quote:Vermin review op ZM: http://www.zwaremetalen.com/recensie/768.html |
Index / Concerten |