IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Spawn Vorige pagina
XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 18-06-2003 20:52 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

WHAAAAAAAAAA, de nieuwe Spawn lag vandaag in de winkels. Het verhaal wordt echt steeds beter. Wat een geniale comic is Spawn toch. Vergeet de film gewoon. Eigenlijk hadden ze het nooit moeten doen. Een verhaal als dat van Spawn past gewoonweg niet in een film, daar is het veel te ingewikkeld en uitgebreid voor.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 18-06-2003 22:29 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

In m'n tienerjaren was ik een grote fan van het werk van Greg cappullo. Tegenwoordig vind ik er geen zak aan. Om de simpele reden dat ik ondertussen (bijna) net zo goed ben als hem. Tegen m'n 40ste zal ik zowat het grootste artistieke talent zijn dat ooit op deze muggescheet heeft rondgelopen. FUCK YOU ALL!


mvg wk10


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 19-06-2003 10:36 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

Ik ben niet echt gek op van die 'superheld' comics


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 19-06-2003 10:39 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

Ik ook niet maar de tekeningen zijn wel gaaf.


mvg wk10


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 19-06-2003 10:59 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

Geef mij maar Joop Klepzeiker


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 19-06-2003 12:13 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 19 juni 2003 10:36 schreef Visor het volgende:
Ik ben niet echt gek op van die 'superheld' comics


Spawn is geen 'superheld'. Lees de laatste verhalen maar eens. Geen grote gevechten tussen mensen in strakke pakkies. Spawn moet het meer hebben van horror verhalen.Daarom is het ook zo goed. Er zit ook een ongekende diepgang in de verhaallijn.(ongekend in de comic wereld dan)


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 19-06-2003 12:51 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

http://www.marvel.com/

Mooie Dot-Comics!! Daredevil enzo!


Dit slaat nergens op.


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 19-06-2003 14:05 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2003 16:38 schreef XnegativeX het volgende:
Op het moment wordt de serie getekend door Angel Medina en geschreven door Todd McFarlane en Brain Holguin. Als ik het goed heb is Todd bij Marvel weggeschopt omdat hij te bloederig begon te tekenen. Er is een Spiderman uitgave waar hij Craven the hunter met een enorm gat in zijn buik tekende en dat viel niet zo goed bij het Spiderman publiek blijkbaar (mietjes).

Curse of the spawn was idd ook erg vet...maar lang niet allemaal. Vooral de eerste was uber-ziek (en dat is een goed ding).


Ik ben er echt een hele tijd uitgeweest, want de Angel Medina zegt me helemaal niks.

Iemand enig idee wat Greg Capullo tegenwoordig doet?


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 04-08-2003 10:17 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

[flame]

[Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 04-08-2003 11:25]


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 04-08-2003 10:24 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

quote:
Op 19 juni 2003 14:05 schreef Lord Morgoth het volgende:
Ik ben er echt een hele tijd uitgeweest, want de Angel Medina zegt me helemaal niks.

Iemand enig idee wat Greg Capullo tegenwoordig doet?

hij heeft net een scheiding achter de rug, wat ie verder gaat ik heb geen idee..
Angel Medina vind ik dus ook helemaal niets, heb ook nog geen enkel nieuw Spawn nummer aangeschaft, maar ik gluur toch altijd even als er een nieuw nummertje ligt..

Oh voor Spawn achtige comics, onze eigen comic komt hopelijk binnekort uit check www.jahannam.org en 't forum ervan voor updates.. binnekort word 't gedrukt en gaat 't naar Image Darkhorse e.d.. 'T misterieuse verhaal moet Spawn fans wel bekoren aangezien ons hele team Spawn(capullotijd)fan is...

[Dit bericht is gewijzigd door Wishmaster op 04-08-2003 10:24]


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 30-06-2006 17:36 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Op mijn eigen post na heb in dit topic nog niets gelezen over Todd McFarlane's Spawn The Animated Series.

Ik heb gisteren de eerste twee van de drie seizoenen aangeschaft en vind ze erg gaaf!

Verder heb ik deze twee action figures op mijn kast staan:





Ik heb de comics wel bekeken, maar nooit echt gelezen. Afgelopen weekend kwam ik erachter dat een kameraad van me de eerste delen van Spawn had staan, die moet ik ook maar eens bekijken!


Krijt
De drummer die je (nog) niet kent.
Usericon van Krijt
Posted 30-06-2006 21:38 by Krijt Wijzig reactieProfiel van KrijtQuote dit bericht

Ik heb de film gekeken, maar om heel eerlijk te zijn heb ik de comic nog niet eens ingekeken, of zelfs maar naar gekeken of gezocht. *gaat zich in een hoekje zitten schamen*

Maarre... Goeie verkooppunten ergens? Gewoon bij de boekhandel of moet ik er speciaal ergens achteraan omdat Spawn nergens meer te krijgen is ofzo?


"Mine friends, I loveth thee to tiny fragments." - Ik


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 30-06-2006 23:49 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2006 17:36 schreef Schaep het volgende:




Ik heb de comics wel bekeken, maar nooit echt gelezen. Afgelopen weekend kwam ik erachter dat een kameraad van me de eerste delen van Spawn had staan, die moet ik ook maar eens bekijken!


Medusa heb ik ook Verder voornamelijk de engels en demonen van de eerste lijnen.
De comic hield ik bij #100 wel voor gezien. De film, animated serie (veeeel beter) en een PS spel heb ik ook nog rondzwerven
Huidige spawn download ik nog wel eens. Het heeft nog maar bar weinig met de eerste jaren te maken helaas.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen