|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
In m'n tienerjaren was ik een grote fan van het werk van Greg cappullo. Tegenwoordig vind ik er geen zak aan. Om de simpele reden dat ik ondertussen (bijna) net zo goed ben als hem. Tegen m'n 40ste zal ik zowat het grootste artistieke talent zijn dat ooit op deze muggescheet heeft rondgelopen. FUCK YOU ALL! mvg wk10 |
|
Ik ben niet echt gek op van die 'superheld' comics Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
Ik ook niet maar de tekeningen zijn wel gaaf. mvg wk10 |
|
Geef mij maar Joop Klepzeiker Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: Spawn is geen 'superheld'. Lees de laatste verhalen maar eens. Geen grote gevechten tussen mensen in strakke pakkies. Spawn moet het meer hebben van horror verhalen.Daarom is het ook zo goed. Er zit ook een ongekende diepgang in de verhaallijn.(ongekend in de comic wereld dan) I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Dit slaat nergens op. |
|
quote: Ik ben er echt een hele tijd uitgeweest, want de Angel Medina zegt me helemaal niks. Iemand enig idee wat Greg Capullo tegenwoordig doet? Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
[flame] [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 04-08-2003 11:25] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: hij heeft net een scheiding achter de rug, wat ie verder gaat ik heb geen idee.. Angel Medina vind ik dus ook helemaal niets, heb ook nog geen enkel nieuw Spawn nummer aangeschaft, maar ik gluur toch altijd even als er een nieuw nummertje ligt.. Oh voor Spawn achtige comics, onze eigen comic komt hopelijk binnekort uit check www.jahannam.org en 't forum ervan voor updates.. binnekort word 't gedrukt en gaat 't naar Image Darkhorse e.d.. 'T misterieuse verhaal moet Spawn fans wel bekoren aangezien ons hele team Spawn(capullotijd)fan is... [Dit bericht is gewijzigd door Wishmaster op 04-08-2003 10:24] |
|
Op mijn eigen post na heb in dit topic nog niets gelezen over Todd McFarlane's Spawn The Animated Series. Ik heb gisteren de eerste twee van de drie seizoenen aangeschaft en vind ze erg gaaf! Verder heb ik deze twee action figures op mijn kast staan: Ik heb de comics wel bekeken, maar nooit echt gelezen. Afgelopen weekend kwam ik erachter dat een kameraad van me de eerste delen van Spawn had staan, die moet ik ook maar eens bekijken! |
|
Ik heb de film gekeken, maar om heel eerlijk te zijn heb ik de comic nog niet eens ingekeken, of zelfs maar naar gekeken of gezocht. *gaat zich in een hoekje zitten schamen* Maarre... Goeie verkooppunten ergens? Gewoon bij de boekhandel of moet ik er speciaal ergens achteraan omdat Spawn nergens meer te krijgen is ofzo? "Mine friends, I loveth thee to tiny fragments." - Ik |
|
quote: Medusa heb ik ook Verder voornamelijk de engels en demonen van de eerste lijnen. De comic hield ik bij #100 wel voor gezien. De film, animated serie (veeeel beter) en een PS spel heb ik ook nog rondzwerven Huidige spawn download ik nog wel eens. Het heeft nog maar bar weinig met de eerste jaren te maken helaas. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |