|
Auteur: |
|
|
'k heb tussen de recensies gekeken, maar daar zag ik 'em niet tussen staan. heb van willem, onze bassist "bloodbath - resurrection through carnage" geleend, en .... GAAFFFHHH had die mini "breeding death" ook al, maar deez ook waanzinnig. liefhebbers van ouwe entombed, dismember en dat soort muziek (ouwe zware zweedse sound) moeten dit zeker ff checken. http://bloodbath.biz/ *hoop dat er nog geen topic van deez band was* oja, bekende gasten. mike akerfeld - opeth, katatonia anders nystrom - katatonia, bewitched, diabolical maquerade enzo jonas renske - katatonia, october's tide(?) dan swano - edge of sanity, nightingale, enzo [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 17-01-2003 23:30] Oud Vuil. |
|
quote: ow sorry, die zoek-functie ook. heb wel terug geloerd, maar ja, ga ook niet een half uur terug klikken. iig die ceedee is geweldig! gooi anders maar dicht. Oud Vuil. |
|
Bloodbath is kei- en keigaaf. Echt een verademing tussen al die hypersnelle US-deathmetal van vandaag de dag. Ik hoop dat er nog meer cd's van bloodbath uit zullen komen. |
|
quote: hej, atilla, ik had al een beetje een voorgevoel dat jij dit ook te gek zou vinden. Oud Vuil. |
|
Ik hou van old school DM, maar ik vond dat Bloodbath dus echt geen ene reet aan. Typisch zweeds product weer, als je het mij vraagt. Het rockt allemaal lekker door, maar op geen enkele manier is men origineel of heeft het een eigen gezicht of zo. De nieuwe Blood Red Throne blijkt na een paar luisterbeurten aan hetzelfde probleem te lijden. |
|
Ik vind het echt niet verkeerd klinken, maar ik baal een beetje van al die ophef rond deze band. Omdat er toevallig bekende metal-artiesten in spelen is dit volgens vele mensen "Dé DM plaat ooit" blabla... En dat terwijl dismember, entomber, unleashed, grave etc. al geweldige Zweedse DM platen afgeleverd heeft zo'n 10 jaar geleden !! Ik, Wil Schuurman |
|
Het gaat er niet om of er "bekende" muzikanten in de band zitten.De muziek is geweldig.Niet origineel,maar dat boeit niet! Als aanbidder van oude Entombed,Dismember,Grave e.d. ben ik blij dat er weer eens zo'n geweldige cd is gemaakt. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Bloodbath is super, en inderdaad, dit topic bestaat al, geeft niet.. The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Mja, ik heb alleen die mcd op mp3.. maar dat laatste album wil ik nog wel gaan halen binnenkort.. nog niet geluisterd trouwens.. Alleen vind ik die stem juist minder.. maar da's omdat ik Opeth gewend ben hehe.. Maar muzikaal is 't zeer heers hehe. |
|
oei.. kheb 't album nu dus van Kazaa gehaald.. dies nog toffer klinkt wat smeriger, goaf! |
|
Ik ben toch een beetje nieuwsgierig geworden dus 'k ben het nu ook an't downen. 'k zal zo is laten horen wat ik er van vind. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: OOOOOOOOJJAAAAAA, dit is lekker zeg. Thnx voor de tip!!! The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: ik heb ook niet echt het idee dat ze origineel proberen te zijn. ze willen gewoon die sound van toen nastreven. vind ik een nobele gedachtengang, temeer omdat bands als dismember en entombed al jaren niet meer deze muziek spelen. ik hoop dat mensen na het horen van deze release ook eens wat ouder materiaal gaan beluisteren. check ook eens de muzikale interesses van de diverse bandleden. volgens mij is deze release met enorm veel spelplezier ingespeeld. ach, ieder z'n eigen smaak, ik vind iig dat het zwaar goed is. Oud Vuil. |
|
Hehe . Ik hou niet zo van die coryfeeën die opeens besluiten om 'that ancient feeling' weer op te roepen. Je krijgt vaak een intens rockende CD ervan, dat is waar. Maar het zorgt er ook voor dat een genre dood begint te bloeden, het is nl. alleen maar herhaling van een bepaalde sfeer en verder niets, NMNZHENBM. |
|
quote: jaja, ik snap je heel goed, maar toch. als er geen nieuwe muziek uitkomt van de eerder genoemde bands, dan is dit tenminste iets, denk ik dan. jij houd zeker ook niet van al die retro thrash bandjes? oja, wat is NMNZHENBM??? bewitched, guillotine etc. en bijv warhammer die hellhammer nadoen. ik vind 't allemaal best, als het maar lekker klinkt. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 18-01-2003 14:24] Oud Vuil. |
|
quote: Bah, nee.... Ik ben dol op "oude" metal... maar een genre moet altijd een beweging voorwaarts inhouden, anders zal het verzanden in zinloze herhaling van clichés. Kijk maar naar de metalscene van vandaag de dag, Naar Mijn Niet Zo Heel Erg Neukend Bescheiden Mening . |
|
Naar Mijn Niet Zo Heel Erg Neukend Bescheiden Mening . goeie. Oud Vuil. |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Index / Heavy Metal |