|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Dude.... Je bent niet de enige hier op dit forum met dat usericon. En tja, als het bekend wordt betekent het wel dat je dr zelf wat aan kan doen. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Hitokiri, je hebt mijn Avatar . . .veranderen graag! There is no religion higher than Truth! |
|
nieuws is propaganda als je blindelings gelooft wat er allemaal al in verteld word. en nu ga ik slapen want ik ben straalbezopen. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: faceless, jij heb een avatar die de halve wereld gebruikt, wissen graag My madness, my sadness |
|
Okee, nieuws is propaganda tegenwoordig en NEEM EEN ANDER USERICON!!! deze gebruikt de helft van de wereld inderdaad al! Maar ik vind nieuws toch wel goed hoor! Kun je tenminste al die mensjes in Afrika honger zien lijden en dan zelf lekker wat frietjes naar binnen werken... wat die hypocriete amerikanen dus doen... FREEZE |
|
Wat een gezeik hier om avatars... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Tja wat wil je ook als iedereen dezelfde avatar neemt hoe zie je dan SNEL wie wie is? Ja de naam, maar daar kijkt ik in ieder geval niet naar... FREEZE |
|
quote: De meeste mensen zien wel wie ik ben als ze kijken naar de inhoud van mijn reacties... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote:Hmmmzz... jij hebt dat avatar echt alleen om mensen te irriteren he? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Hoezo? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
the only pleasure is pain |
|
quote: Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Sorry Zo beter?? Terug naar het onderwerp at hand please I have great faith in fools, self-confidence my friends call it |
|
quote: hehheh, da's waar. Oud Vuil. |
|
Ok, got the point There is no religion higher than Truth! |
|
Het ging dus over het nieuws.... |
|
Nieuwsmedia zijn de bron van een heleboel ellende... Ze worden steeds meer gebruikt om de bevolking angst in te boezemen, want iedereen voelt zich tegenwoordig kennelijk onveilig (dankzij al dat gezeik over zinloosgeweld), maar de criminaliteit is echt niet hoger dan 20 jaar geleden.. Het verschil is dat er meer en meer nieuws over verstrekt wordt... "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Ook misselijk is die politieke programma's waarin iedereen afgeeft op Balkenende omdat hij misschien wel eens niet met de PvdA zou samen willen regeren. Smerige linkse reporters |
|
quote: Smerige Christen Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
oke het nieuws zou "gewone" burgers aansporen tot diefstal. dacht het niet he. als iemand wil stelen dan bedenkt hij wel iets, of via maatjes ofzo. mensen die naar het NOS journaal kijken zijn nou niet bepaald de doorsnee dieven. bedoel ze leggen geen nieuwe ntechnieken uit, de methodes worden al gebruikt, en als je in het wereldje zit dan weet je dat allang. als het nieuwe info is dan is de kans groot dat je er zowiezo niets mee doet |
|
quote: hoezo nos kijkers zijn geen dieven waar slaat dat dan op net of alle doorsnee dieven uit de onderste laag van de bevolking komen en met bivak mutsjes/gestreept pak en een balkje voor hun ogen rond lopen |
|
quote: Hoe weet je dat? Toevallig onlang nog het psychologisch profiel van de doorsnee potentiële dief doorgenomen ofzo? quote: Maar als je zoiets "normaal" wellicht nooit zou doen en het je ineens opvalt dat het wel errug makkelijk is zou je verleid kunnen worden het toch eens een keertje te proberen. Logisch toch? Als je enigszins crimineel aangelegd bent.. |
|
quote: Zou je je bron even willen vermelden? Waar maak je dit uit op? [Dit bericht is gewijzigd door JaneDoe op 26-01-2003 17:45] Don't blush when I rip you open |
|
quote:Ik denk eerder dat het goed is dat ze dat vertellen, veel mensen hebben de autosleutels voor het oprapen liggen, das natuurlijk ook niet erg slim. btw deze manier van auto's jatten wordt al vele jaren toegepast. [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 26-01-2003 18:04] |
|
quote: Amen. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |