|
Auteur: |
|
|
Okee, ik gaat ook mee! Nu maar hopen dat ik nog geld over hou... Lijstje: -Moordlustige Hamster -Phantom Lord FREEZE |
|
deze jongehher is present... behind the weels of steel precies te zijn... dus... verwacht de hele avond, ruis en sfeer, pruttel en bagger, maar vooral MANOWAR en WASP!!!! verzoek plaatjes worden niet gedraait.. enkel mijn eigen... BONEY M, HERE I CUM! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Das nou toch echt balen! Kan ik eindelijk naar een concert, mag ik niet van m'n ouders omdat die al een afspraak voor mij hebben gemaakt!!! Maar daar zit ook weer een positieve kant aan: namelijk het feit dat daar GRATIS bier is EN er is daar een geweldig leuk meisje, dus zo'n probleem vind ik het toch ook weer niet FREEZE |
|
Ey Vuig. Als je YMCA draait kom ik ook! |
|
quote: kijk dat is dan wel weer een reden om te komen. WASP tja de bands, alweer dezelfde als immer |
|
ja.. ach.. mijn draaikunsten maken veel goed. breng allen uw leren pet.. want YMCA gaat gedraait worden! [Dit bericht is gewijzigd door VUIG op 21-01-2003 12:03] Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
die indiaan is veel cooler, joh gekkie (loopt rondjes met een plathandje ) |
|
als jij nou gewoon met spencer komt dan zie ik jullie ook weer eens... Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote: het staat genoteerd in de agenda (maar spencer heeft geen dinero dus kan niet beloven dat het doorgaat, anders moet je een biertje komen drinken op zijn nieuwe kamer!) edit: eindleijk weereens een normale prijs btw 5 euro! das beters. (ik kom iig) [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 21-01-2003 18:27] |
|
Douwe Egberts Black Label koffie is heerlijk , moet ik vijf min voor fietsen om er te kopen maar dat avondje is me toch wel wat te ver. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ik ga vanavond toch niet! Dus schrap mij van het lijstje |
|
quote: ik ook niet 1: geen geld 2: veeeeeeeeeeeeeel huiswerk + hertentamen |
Index / Concerten |