|
Auteur: |
|
|
ze zullen best in kwaliteit geminderd zijn. maar je gaat uiteraard voor het en de sfeer. Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
ZOu er wel heen willen, maar €50 is met net iets te veel. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
oef.. duur.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
waarom doet trouwens het euro teken het wel bij het intikken van mn message maar als ik het eenmaal post niet meer?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
HEUY!!!! Deep Purple in 1998 gezien in Ahoy....speelde geweldig |
|
quote: mmmmmm, Steve morse weer eens mogen aanschouwen, te gek |
|
Tja..... Deep purple en Lynyrd Skynyrd wil ik toch echt wel live zien, maar 50 pleuro wordt met net iets te gortig met twee vakanties niet ver van die datum. Was Lynyrd Skynyrd niet een tijdje terug in het nieuws?? Vanwege een overleden bandlid ofzo?? Of heb ik dat gedroomd? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Alas, ik zal moeten kiezen tussen Metallica en dit, en dan ga ik toch voor Metallica |
|
Denk dat mijn vriendin dit wel heel leuk gaat vinden dus misschien dat wij daar zullen zijn. |
|
quote: Dat is toch wel een lamme reden om te gaan, je vriendin gaat toch zeker ook niet mee naar alle concerten die jij tof vindt?? Een goede reden om te gaan is Deep Purple. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: sjees, a blast from the past. Oud Vuil. |
|
Toen ik de flyer zag had ik het gevoel dat ik 20 jaar terug leefde. Maar gelukkig was het een verse flyer. Als ik het kan opbrengen ga ik er echt wel heen. Ik hoorde trouwens gister voor iemand dat de kaartverkoop er snel doorheen ging. Dus voor de geintereseerden, haast je! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Dat was een extra reden om te gaan. Dat Deep Purple heerscht en ik er dus naar toe wil nam ik als bekend aan |
|
Ahh Deep Purple maar ja 50 euro is best wel veel. Zit er waarschijnlijk niet in voor mij Hoe en wat is dat Lynyrd Skynyrd eigenlijk? Uit een lopende verhalen over gehoord.. Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
Zoooooooo'n programma, Deep Purple (Smoke on the water, a Fire in the Sky ), Status Quo (Down down, deeper and down ), Uriah Heep (This is a thing I've never known before, it's called Easy Living ), Lynird Skinrid (Sweet home Alabama...) Als ik geld heb en vervoer tegen dan ga ik zeker en vast, let's go back to the wonderfull seventies , wat een prachttijd op muziekaal vlak en op vele andere Arrow Classic Rock (AM 828 voor diegenen die er onbekend mee zijn) is een heerschzender , luister er dagelijks naar wanneer ik beneden ben. Wanneer ik zou gaan zou ik Lynyrd Skinryd en Deep Purple voor de tweede keer zien dit jaar en zou het de DERDE keer zijn dat ik Deep Purple zie, in het jaar 2000 waren ze met Ronny James Dio ook fantastisch Wat een heerschprogramma toch [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 20-01-2003 0:06] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Voor die line-up zou ik gerust wel 50 euro willen neertellen, het is gewoon een avond vol klasiekers Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: inderdaad dat gaat zeer gezellig worden |
|
Zo... is er nou nog iemand geweest, en zo ja, was Deep Purple nog goed??? |
|
Er is hier toch nog een topic over? Zoek op Arrows Classic Rocks |
|
Mhoaw, ik vind Deep Purple niet zo geweldig spelen. Ze speelden veel van het nieuwe album en daar kom je NIET voor op een CLASSIC rock fastival en dat ook Child In Time niet speelden... Uriah Heep en Lynyrd Skynyrd waren fantastisch :D Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
quote: Dat kunnen ze al jaren niet meer, de zanger raakt niet meer zo hoog met zijn stem, you know, it's sad but true Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Is het dit jaar weer? Ik hoorde dingen over AC/DC... Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: Dat zal wel mooi zijn |
|
Volgend jaar komt Arrow Classic rock weer geloof ik. Dan ga ik zeker weten weer. En dat ze Child In Time niet meer spelen, heeeel erg sad . Niet dat ik een ultieme fan van Deep Purple ben... ik had mijn geld er dubbel en dwars uit met Heep en Skynyrd. (En gratis munten helpt ook als je ze van een misselijk iemand krijgt) Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
Index / Concerten |