|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Nu bezig met donloaden, ik ben erg benieuwd, fotos zien er lekker uit NP: DragonForce - Disciples Of Babylon For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
Heee Cool, Bedankt voor jullie positieve reacties!! Het was erg tof om de film te maken en de Maggots en hun muziek hebben de film ook goed geholpen. Als de distributie lukt hebben we een leuke nederlandse cult zombiefilm erbij, waarvan er (vind ik) te weinig zijn. Greetzz, Wouter It's better to burn out than to fade away! |
|
Is dit DE Wouter??? Een beroemd acteur op ZM Ben erg benieuwd naar het eindresultaat van Zombie gore. Heil Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: WOW Hoe ben je aan een rol in de film gekomen? Ben enorm geïnteresseerd...mail me ff aub!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Volgens mij was dat niet eens zo moeilijk. Er stond op de site iets dergelijks als: wil je meedoen stuur dan een mailtje [Dit bericht is gewijzigd door Verval op 30-01-2003 21:38] Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
kan iemand de trailer nu ff op de server gooien? dank |
|
quote: Ben bezig. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Thanks. |
|
quote: goaf! |
|
Vaag, hij trekt de laatste 2 procent niet van die server af. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
is dat a bad thing? WITCHKING KOM ONLIJN! |
|
Is niet goed nee. ik had m eerst helemaal, maar toen was het een .mov en nu is het .wmv Misschien dat het daaraan ligt?? Maar die .mov heb ik nooit opgeslagen. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
geen idee.. maar helaas thnx anywee! |
|
Probeer het gewoon nog een keertje. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
BEn aan het uploaden, excl de laatste 2 procent. ik hoop dat het werkt. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
|
|
Staat erop, laat ff weten of ie het doet?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Downing now...en hij doet het!! [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 30-01-2003 22:30] |
|
Coole trailer Jeffrey Dahmer Rules!! |
|
gaof |
|
hahaha die trailer geweldig! thnx Rasp! |
|
welke server hebben jullie het nou over? mag ik daar het adres ook van? changed to 'ouwe' |
|
quote: Probeer dwaallicht eens te mailen, hij beheert de server tegenwoordig. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
jezus wat slecht ooit van de film Zombie '90 gehoord? |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |