|
Auteur: |
|
|
schint echt heel goed te zijn...emmy's en golden globes enzo...ik denk dat ik me er ook maar eens in ga verdiepen (haha, leuke woordspeling...) I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: Ik ga het tapen, en als het goed is dan neem ik het hele seizoen op |
|
ben ook wel benieuwd, tis wel amerikaans, he. dus je weet het niet. *begint nu* [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 20-01-2003 23:16] Oud Vuil. |
|
Ik heb het een paar keer op Canal+ gezien, erg grappig inderdaad. |
|
de vader is nu dood. Oud Vuil. |
|
begint al goed I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: da was al lache. Oud Vuil. |
|
hmmm, dit zal in de us wel op 1 of ander paychannel op zijn, want er werd net gefucked en het woord fuck werd tegelijk gebezigd. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 20-01-2003 23:24] Oud Vuil. |
|
quote: Stond toevallig een artikel over HBO (de producent/omroep) in de volkskrant laatst: Deze zender heeft geen reclames (maar is ook geen pay-view) en mag dus ongecensureerd worden uitgezonden , ze teren op goedkope documentaires en sportverslaggeving, om zo'n 10 tot 20 docu's en films zelf te maken voor absurde bedragen (o.a. Sopranos en Sex and the city) |
|
quote: dus het kan wel in de us. gaafh. de dochter zit nu onder de speed. Oud Vuil. |
|
mwoh, tis toch voornamelijk drama wat de klok slaat, ofzo. Oud Vuil. |
|
ah dat was dat dus wat ik vond toen ik naar six feet under clips zocht Je moeder. |
|
verdomme leuk hoor maar the sopranos is nu dus mooi weg, ken ik weer gaan downloaden My madness, my sadness |
|
Komt bijna dagelijks op Canal+ dus heb het al vaak gezien.. En dr zitten best wel leuke stukjes in.. maar t word nou echt saai.. |
|
Eén van de beste series ooit. |
|
quote: Dikke +1 Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
Index / Algemeen |