|
Auteur: |
|
|
Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Weer zo lekker ver weg. Zeg VUIG, is het niks om een keer in de Bosuil te komen spelen met wat andere bands? |
|
quote: Nou...dan ga ik wel naar deze toe denk ik, dichtsebij (mm...Heidenland bandje meenemen om te laten signeren door Havoque? ) |
|
waarschijnlijk je laatste kans kereltje! hehehe zondag bier drinken? Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote: Black Label Matinee? |
|
Ik bender wel in Belgenland... (praktisch toch onze achtertuin) maar die fucking verloren site is nogal uhm...verloren hier... |
|
Fukk Vuigmans! Waarom altijd zo ver weg?! Zo kom ik dus nooit aan die cd en dat T-shirt I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik kan niet Poggwyd> de url staat toch op die flyer of bedoel je dat niet? |
|
jao, maar die op die site staat alleen info over die verloren band, maar ik heb me info ondertussen al elders verkregen. Dus wij zijn er de zaterdag |
|
Ha. No Way. Zuipen in Utrecht, hoef ik tenminste niet True te zijn. Dit slaat nergens op. |
|
ik kom 2 februari naar Tilburg, dus dit sla ik ff over |
|
Ik zijt hoogstwaarschijnlijk ook in de 013 2 febr Ik, Wil Schuurman |
|
Dit was toch met enige redelijke vorm van zekerheid een der gaafste optredens in Belgenland die ik ooit heb mogen aanschouwen. |
|
Hee Vuig, nog last (of lachstuipen) van de Belgische douane gehad? If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
hahaha nee, deze keer niet aangehouden bij de grens... jammer.. ik had wel weer qwillen lachen... over het optreden.. alhoewel we niet echt een strakke show hadden en het nogal rommelig was (gitaar stuk, snaren knappen, dingen die omvielen), was het wel een erg lompe show.. hier een foto: Ik en heerschap Norgaath (Worthless) [Dit bericht is gewijzigd door VUIG op 27-01-2003 14:16] Heaven, once so proud, look as it comes down |
Index / Concerten |