|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ach... Het is wel leuk om te bedenken wat er gebeurd zou zijn als het niet gebeurd was of dat het andersom gebeurd was. Wat de gevolgen zouden zijn geweest, zou er dan wel zoveel van blackmetal zijn gekomen? etc. Verder, maak ik me er niet druk om, al is het best wel een bizar verhaal. |
|
Ik heb vandaag Hvis lyset tar oss geluisterd. Wel een apart schijfje moet ik zeggen. Van het instrumentale ben ik absoluut onder de indruk, de vocalen van Varg vind ik wat minder, het is allemaal een beetje rommelig denk ik. Ik snap wel dat het een soort cultgevoel, sfeer oproept net zoals Darkthrone. Daar heb ik de cd Panzerfaust van, waar ik ook erg aan moest wennen, net zoals Total death, het is anders dan moderne Black, dat is zeker. Ik kan er op dit moment eerlijk gezegd niet wild van worden. De schijf Soulside Journey vind ik vele malen beter dan de black schijven van Darkthrone. Hoe is Filosofem van Burzem? Net als Hvis lyset tar oss??? an evil incarnation of DEATH! |
|
Waarom nog een burzum topic als er al een is Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:En waarom nog eens exact dezelfde opmerking als deze ook in het andere topic is gepost 2 dagen geleden en ook nog eens door dezelfde persoon [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 08-06-2003 22:12] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Omdat ik daar zin in had an evil incarnation of DEATH! |
|
quote:Ok,is een goede reden haha Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Als Euronymous niet vermoord zou zijn dan was hij toch gestopt met Mayhem.Hij kon namelijk niet meer goed opschieten met de overige bandleden. Verder was zijn Helvete shop belangrijker voor hem dan de band Mayhem.Met zijn winkel viel geld te verdienen en met de band niet. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik verveel meeeeeeeeeeee De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
nou zeg... en met die winkel viel me toch een bak geld te verdienen.. NOT!!! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |