|
Auteur: |
|
|
Van 7 tot 9 augustus wordt er ergens in Duitsland het "Party San" Open air festival gehouden. De bandlijst is erg interessant: MARDUK DIMENSION ZERO MALEVOLENT CREATION DARK FORTRESS POSTMORTEM RESURRECTED DARK AGE VADER NAGLFAR DESTROYER 666 TENEBRE MUCUPURULENT BURIED GOD DESASTER LORD BELIAL FRAGMENTS OF UNBECOMING Ik weet niet of ik er naartoe ga. Maar misschien is het wel leuk te combineren met Wacken Open Air? Meer info: http://www.party-san.com |
|
waar is dit Festival ergens in Duitsland? |
|
Hier ligt het. Had er niet voor niets een link naar de site neergezet |
|
hey. bij erfurt. daar ben ik geweest toen ik een jaar of 15 was |
|
Open Hell -> Wacken -> Party San?? Beetje teveel van het goede voor mij . *edit* Marduk... het zal toch eens niet he [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 23-01-2003 8:08] |
|
quote: Had het al op de site gezien..maar die site was erg langzaam.. |
|
quote: Ik dacht dat jij geen bier dronk Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Gaf ik als extra informatie omdat ik een sociaal mens ben (ahum) en ook aan mijn mede-mens denk... !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
quote: En daar ben ik jou dan ook zeer dankbaar voor.Goedkoop bier is altijd geweldig Daar drinken we op Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Hey hub messchien ga ik wel mee dan. Want ik wil NAGLFAR zeer graag eens zien! |
|
Hhhmmmm ... denk toch niet dat ik hier naartoe ga. Ik ga wel voor Wacken, da's de week daarvoor |
Index / Concerten |