|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Eh, jongen met dat "beuken" doelde ik op Kludde, niet op Thorax---> dat was echt bagger, helemaal mee eens. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
ok, then we agree |
|
quote:WAHAHA uw gezicht!!! DAAAAAAAAARRR moest een foto van zijn, hihi, dat lachje! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Ik verschoot me n ongeluk joh :p Anyway, Panchrysia op Kleudde: |
|
anders ga ik er de volgende keer best wel ff bij zijn We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Hier nog wat foto's van dit zeer degelijke underground festival. Gezellige boel op die weide, was tijdens TPOG (foto door IceQueen) Thorax Serpenti, bagger band, maar deze foto is wel ok (foto door IceQueen) Er volgen er nog enkele (1tje per groep) voor de rest laat ik de eer aan de fotografe om die hier posten. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
coole foto's! wish I was there!!! |
|
quote: Mooie foto's..Ah,ja,ik heb ze genomen...Vergeten..hihi Maar het was weer de max Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Superfoto Kim!!!! Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote:niet zo zelfingenomen he We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Merci |
|
De beloofde foto's : *=door IceQueen , + = door ondergetekende Kludde * Thee Plague Of Gentlemen * Outcast + Panchrysia * I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |