|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Zijn dat die duitse reggae achtige kerels?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
vre-se-lijk !! Ik, Wil Schuurman |
|
red red wiiiiiiiiiiiiiiiiine.... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
nee sorry ik heb er nix mee |
|
quote: Ah dus toch. Nee, vind er persoonlijk niks aan, raak er altijd lichtelijk geirriteerd door. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
grappig dat er nog meer zijn die het leuk vinden hehehe, ach ieder heeft zo z'n muziekale afwijking |
|
Zo beint het muzikale "afwijken". Totdat je op een gegeven moment rond je 35ste leefjaar beseft dat je niet meer weet wat je met je metal CD's hebt gedaan want je vindt ze nergens meer terug. |
|
quote:Onzin, bovendien is er meer dan metal. Persoonlijk kan ik ze best aanhoren. Alleen de productie is me some TE clean. Maar sommige nummers heersen |
|
quote: Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Thriller-scenario , beetje andere muziek is goed, maar UB40????? I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: *GAAP* Er is meer dat metal dude! sssssssst |
|
x 1.000 |
|
quote: [ongelooflijke hoeveelheid smileys] zoiets kijke wanneer ie gemodd word edit: Nu dus! [Dit bericht is gemodereerd door helmet op 23-01-2003 10:31] |
|
quote: Zoiets ja! [NOG meer smileys ] [Dit bericht is gemodereerd door helmet op 23-01-2003 10:37] |
|
quote: hmm.. youre right... zuig muziek edit: [Dit bericht is gemodereerd door helmet op 23-01-2003 10:39] |
|
Ik heb altijd al een hekel gehad aan bands die wereldberoemd worden met covers, als ze zelf geen goede nummers kunnen bedenken verdienen ze't niet om zo bekend te worden. |
|
Mmmm open volgende keer wel weer een topic over Laïs |
|
och, het was wel een afsluiter op bospop afgelopen jaar...., ook leuke achtergrondmuziek toen ik halverwege naar huis fietste wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
kindeke slape... ub-40 is wel ok, maar die zanger heeft volgens mij wel zn stem enigszins verneukt door de jaren heen. (zag vorig jaar een keer een stukje van een caoncert op tv) My madness, my sadness |
|
Motivatie: - ik houd eigenlijk sowieso al niet zo heel erg van reggay - productie = veel te electronisch - playback(t)en op het podium Touché, pussycat! |
|
quote: Nou mis ik wel een zooi albums de laatste tijd. Bazzio Attacks!!! |
|
dan ben ik zeker zeldzaam want ik ben 42 en mis nog geen een blackmetal cd welcome to hell,fuckin, hell yeah |
|
quote: totdat je vergeten bent, aan wie je een blackmetalceedee uit geleend hebt. maar ja, dat heb ik al wel meer als 10 jaar. en ik ben 33. Oud Vuil. |
|
zou ik haast vergeten: IK HAAT UB40 UIT DE GROND VAN MIJN HART heh, dat lucht op. heb het zowiezo niet zo op reggea(?), maar dit is wel de minste vorm van dat soort muziek, bah. Oud Vuil. |
|
fukk it.... * zet bob marley op..* Suck my piss |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |