|
Auteur: |
|
|
Te ver. |
|
Count me in! Ik woon toch op fietsafstand. Wie growlt er nu bij jullie? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Het is .. lekker dichtbij Assen |
|
Veel te ver... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Niels.check ff onze sait voor meer info. Hij is ook gitarist in prostitute disfigurement |
|
wrijf het er maar in dat ik niet kan komen joh!! grrrr maar dr is nog steeds een hele kleine kans... Nabua Vonveilla |
|
quote: ken ik jou dan nie?speelt u in 1 band? |
|
Nope, heb een tijdje met Ricardo in een bandje gezeten, Velocity, maar da's al weer een hele tijd terug en we kwamen ook niet verder dan het oefenhok. Helaasch. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Wees blij dat je oefenruimte hebt, ik heb na heeeel lang zoeken eindelijk een zolder gevonden maar is nog lang nei ideaal veel geluidsoverlast enzo Nabua Vonveilla |
|
quote: oefenruimts zat in het hoge noorden |
|
zal dr ook zekor zijn... Suck my piss |
|
Het hoge noorden roelt 11.45: restate my assumptions |
|
quote: heeeeej banger! tuurlijk kom jij anders kom ik je halen |
|
hehe nu ga ik alles op alles ztten om te komen hoor:D Nabua Vonveilla |
|
Spelen hier haatrock bands?? Trieste gast |
|
quote:Joah, da's van dat musiek, è? Touché, pussycat! |
|
Bij de weg, heb ik het nu goed begrepen dat dat gebeuren om 22:00 uur begint en er (in elk geval) drie bands spelen (Simplon heeft zelf nog het nodige toegevoegd)? Dat wordt nachtbraken... [Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 23-01-2003 20:32] Touché, pussycat! |
|
|
|
quote: nee wol? da mut ik net weze ik hald net sa van dat geraas... Trieste gast |
|
boem tsjak boem tsjak gaafh. Oud Vuil. |
|
Komt Monastery nou toevallig uit Roden?? Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Das gelijk met de metalbattle in enschede volgens mij. |
|
quote: yep!ongeveer 75% |
|
Heehe, ik dacht al waarom die naam me bekend voor kwam, maar ik heb zojuist de demo-review in de AARDSCHOK gezien O, ik kom trouwens niet want het is te ver. www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
Index / Heavy Metal |