|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Wil best rijden |
|
|
|
Geeft Vande Plas nog meer concerten in NL??? |
|
quote: Ja. |
|
quote: Ja, in Hardenberg zonder Sun Caged, geloof ik |
|
quote: Eh *zit hard te denken of ik jou toevallig niet ken*, ken je Coen, Willem (that would be me), Justin enzo? |
|
quote:Dan weet jij meer dan wij... |
|
of te wel, nog niet in de buurt |
|
quote: Klopt die info. niet dan, kep t toch ergens gelezen |
|
quote:Kep het nog 's bij hun manager gecheckt. Staat niets anders geboekt in Nederland rondom het concert in Zoetermeer. Is een eenmalig speciaal optreden waarvoor ze "even" heen en weer komen. |
|
quote: Ja ik ken een Coen, heeft die toevallig blond haar en een bril en woont die in pijnacker? |
|
Don't blush when I rip you open |
|
quote:Nah, heeft alleen blond haar, zover ik weet |
|
Komen er nog wat Z-emmers vanavond? Snaack en ik zijn er in ieder geval. [Dit bericht is gewijzigd door JaneDoe op 31-01-2003 14:33] Don't blush when I rip you open |
|
quote: We waren er heh SC vonnik tof, voor het eerst de oude nummers met nieuwe zanglijnen gehoord (lastig met meeblêren ) en de nieuwe nummers natuurlijk. Klonk lekker Vanden Plas was helaas niet aan mij besteed, ben rond 23.00 naar huis gegaan.. Ow ja, nog ff een paar biertjes gedronken met General Skullfucker, die liep er ook rond.. Hoe klein is de wereld [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 01-02-2003 6:14] |
|
Gister was voor mij de eerste keer dat ik Sun Caged live zag ( ) Zwaar heerschend optreden! Don't blush when I rip you open |
|
quote: Was lachuh gisteren, de basist en zanger van Vandenplas scoren punten........... NOT [Dit bericht is gewijzigd door ratje op 01-02-2003 11:32] |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |