|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Marcel Coenen is bereidt gevonden om een gitaarworkshop te geven tijdens de Muziekweek bij mij op de studentenvereniging. Serenade of Darkness speelt op de Metalavond. Klinkt eng, maar is gaaf Biertje is 80 cent Marcel begint rond 21:30 Serenade of Darkness rond 23:30. Adres: RSG Haringvliet 94 (in de oude haven), Rotterdam www.hetrsg.nl/muziekweek www.marcelcoenen.com www.serenadeofdarkness.nl |
|
Ik kom reserveer alvast een tap voor me |
|
oja ENTREE GRATISCH! |
|
quote: Neuh man, het is voor iedereen |
|
Hummmm...het bier is zeer aantrekkelijk, alhoewel wat voor bier?! |
|
de 28ste dat is op wat voor een dag?? Ik denk iig wel dat ik daar aanwezig ga zijn. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
de 28e is op een dinsdag. Toegang voor iedereen. Bier is bav. En de Schotse Sub schenkt allerhande whiskeys in de ruimte boven. |
|
quote: Present in dat geval, ik zuip wel geen bier voor een keer, toch niet veel zuipen want het is doordeweeks. Als ik het kan vinden, maar dat moet ook wel gaan lukken. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: gaaf Metro: Blaak of Oostplein Trein: Blaak Tram: 1, halte Blaak |
|
Ik kom wel fietsend. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
van welke kant? |
|
Vanuit Rhoon. 35 minuutjes fietsen denk ik. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Dan is het heel simpel. Als je op de Willemsbrug rijdt, zie je rechts een wit gebouw met een grote Bavariadop. Dat is het gebouw |
|
Serenade of darkness, uhm .. nee dank je heb ik al te vaak gezien |
|
Cool, Marcel in Rotterdam dat wil ik niet missen! Don't blush when I rip you open |
|
ik kan niet moet naar school. |
|
quote: Spijbelen? Don't blush when I rip you open |
|
quote:Kan ik niet maken ben klassevertegenwoordiger en we krijgen een nieuwe leraar. |
|
hahahahaaa, ik dacht adhv de topic-titel, dat Marcel Coenen in Serenade of Darkness tegenwoordig zit. Oud Vuil. |
|
LOL Wim |
|
quote: Dan mag je wel een hotelleke boeken, ik geloof dat je nie veel later daar weer in de buurt moet spelen, ist nie???? |
|
Klopt, maar ja, moet ook werken he dus ik moet terug naar t zuiden na afloop, ik zal dan ook na het optreden niet al te lang rondhangen. Marcel |
|
quote: Ge zou toch maar van je muziek kunnen leven, da zou geweldig zijn, volgens mij woon je toch in een verkeerd land ofzo, hahahahah |
|
quote: Don't blush when I rip you open |
|
bijna |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |