|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Mits je ogen het kunnen verdragen: http://www.thesistersofmercy.com/news/livenews.htm Forward into the light, forward into infinity! |
|
Hmm, korte thread.. ik voeg het hier maar aan toe dan. 30 Maart 2003, 20:00, Heineken Music Hall (vvk start 21 december) I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: HELLLLLLLLLL YESSSSSSSSSSS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik zal daar zijn !!!!!!!!! Wiegen Meister ! |
|
quote:Ik wist wel dat ik tenminste 1 iemand blij kon maken met dit nieuws Ik weet het nog niet... Maart gaat zowieso erg druk worden en ik vind 30 Euro erg veel.. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Heb ik net kaarten voor The Sisters in Dusseldorf besteld op dinsdag 15 april. Maar 30 Maart zal ik er bij zijn !!!!, en dan ook nog maar in Dusseldorf Dit is de eerste keer in volgensmij 12 a 13 jaar dat ze hier komen spelen. Dit gaat feest worden !!!!!!! Wiegen Meister ! |
|
heineke music hall? 30 euro? Wat is dat voor commercieel bandje? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
We hadden het over belgenland , wanner komen ze hier |
|
quote: Hmm... misschien kunnen we je het gezien je leeftijd niet al te kwalijk nemen.. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: * S_S load his SHOT GUN * quote: Hmmmmm ik denk dat ik me bij Helmet aansluit De jongeren van tegenwoordig hebben geen respect voor een band die langerbestaat dan hunnie zelf. Ik zal het hem ook maar niet kwalijk nemen Wiegen Meister ! |
|
Hehe, toch vindi k het nogal veel geld...30 euro damn Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote:Tja... Eldritch moet z'n verslaving toch ergens van betalen I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Gelijk maar ff wat foto's plaatsen En zoals gewoonlijk een peuk in z'n hand, ik heb E A. nog nooit zonder peuk gezien Wiegen Meister ! |
|
Pfff, die kerel zag er vroeger wel stukken beter uit zeg [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 05-12-2002 19:55] |
|
Ken niet zoveel van hun nummers (alleen de oudere). Hebben ze onlangs nog nieuwe CDs uitgebracht? Denk wel dat ik ook ga... Zowieso wel de moeite waard om een keer in m'n leven Sisters of Mercy gezien te hebben "None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." |
|
quote: The Sisters hebben al eeuwen niets nieuw uitgebracht, maar hebben wel veeeel meer nummers dan op cd te verkrijgen is. Ik heb alle bootlegs, covers, en zeldzame opnamens. Door problemen met hun platen maatschappij is er niets meer uitgebracht. Ze moeten als het goed is no 1 of 2 cd's uitbrengen, en dat willen ze niet meer bij hen. Dus doen ze nog alleen live optredens. Dus alle nieuwe nummers, zijn alleen maar live te zien en horen, mist er weer een bootleg uitkomt Maar een optreden in Nederland is UNIEK !!! zelden dat ze hier komen, tis meestal VER in Duitsland, of in Belgie. Net iets te ver. Dus hier ga ik zeker aanwezig zijn !! [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 05-12-2002 20:20] Wiegen Meister ! |
|
quote: Zo is dat Ik heb SoM 3x live gezien, en het is 3x zo hard tegengevallen dat ik ze maandenlang na het concert niet meer wou horen. Ik blijf dus iig thuis. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Na de split van SoM vind ik SoM niet meer zo interessant om naar te gaan kijken, die band moet je in zijn geheel zien, dan pas kunnen de nummers goed gebracht worden. Maar of The Mission ooit terug bij The sisters of Mercy zal komen betwijfel ik ten zeerste. Zou ze wel eens een keertje willen zien maar heb er geen al te hoge verwachtingen van. Het feit dat ze ook niet optraden op Eurorock en wel op Pukkelpop optraden vond ik ook wel grof, die horen niet op Pukkelpop maar op Eurorock Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Hmmz lijkt me wel gaaf om heen te gaan maar 30 euro is me toch wat te prijzig met mijn huidige inkomen (zakgeld)... Daarnaast heb ik geen enkele cd van hun You will never have, what i never had. |
|
Ik heb ze één keer live gezien op Rock Ternat 2001 en het viel ongelooflijk tegen.Doodjammer-maar hun cd's draai ik nog steeds. Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Ik heb m'n kaartje al een tijdje binnen, zijn er nog ZM'ers die er evt. heen gaan ??? Het concert op 30 maart ? Wiegen Meister ! |
|
quote: ALLE??? volgens mij zijn er meer versies van platen van hun uitgebracht, als er elvis elpees zijn. een bekende van mij is ook al jaaaren sistersdebiel, en die heeft ook enorm veel, loopt elke beurs af en elke letter die anders staat op een elpee ofzo is al een reden om 'em aan te schaffen. Oud Vuil. |
|
quote: Okeej,. BIJNA alle Dit is wat ik momenteel heb,..... Als eerst de studio albums - First and last and always - First and last and always (Vinyl Picture Disk) - Floodland - Floodland (Vinyl) - Floodland (Vinyl Single This corrosion) - Some Girls wander By Mistake - Vision Thing - Vision Thing (cd single More) - Slight case of over bombing Studio album onder een andere naam/ of complicatie - SisterHood the Gift - James Ray - Performance & Gangwar Vinyl en CD opnamens - Radio Land (John Peel session / Kid Jenden session) - Acoustics from the behive (vergelijkbaar met de 2 meter sessies) - Some Boy's wander By mistake (Alle B side songs van de vinyl single's - studio vers.) - Wide Receiver (Demo songs van bestaande nummers, en niet uitgebrachte nummers) - Thoughts and Prayers - intervieuw picture (cd)disk - Under the Gun (Promotion cd 1993) - Under the Gun (Promotion Vinyl 1993 inc. mini poser) - Golden edition (Offenbach 14.7.96) - M'eldritch Luna (2000 Live in Hildesheim) - Super Rock (live at Neerpelt 1998) - Enter the Sisters (vergelijkbaar met de 2 meter sessies) - Dark X-mas in Londen (London 21.12.1993) - Victorian Night (London 10.6.97) - Electric live (ik vermoed 1994) - Holocaust (London 18.6.85) - Mini cd single --> inc. Italiaanse vers. song text boek. (songs Emma & Ghost Rider) - Vinyl picture disk - Shut The Fuck Up (een geweigerde studio album) - Vinyl picture disk - Intervieuw - Smoke and Mirrors (live at the Heineken Music Hall 30-03-2003) - Promotion for MR box only (komt uit een 8 cd box en is zeer zeldzaam)Ik heb jammer genoeg niet de hele serie Video band / en MPG opnamen Live - First Last and Alway's (incomplete 3.58 min - Marian (full) No Time To Cry (half) - Temple Of Love (short version) - Temple of Love (short live version feat Ofra Haza opnamen van de BBC) - Walk Away (full) Possession (half) - Rev.Shot 2.0 (Alle video clips van TV) and,.............I WANT MORE !!!!!!!!!!!! http://gamma.nic.fi/~peteh/tsomboots.html [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 08-05-2003 12:31] Wiegen Meister ! |
|
quote: ik zal die bekende eens meelen, misschien kunnen jullie wat traden ofzo. Oud Vuil. |
|
quote: Ik hoor het wel Wiegen Meister ! |
|
Ik vind 30 E voor The Sisters nog wel meevallen Enne..Kramy...ken je klassiekers Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |