|
Auteur: |
|
|
Pop-idool is dus een vlaams TV programma over een soort wedstrijd "zingen". De winnaar mag de studio in en kan beroep doen op een zeer groot platenlabel.. Deze gaan alvast niet naar de volgende ronde.. Waarom, waarom... Pijnlijk of hilarisch? Ik ga voor hilarsich http://jopa.studentenweb.org/idool2003/ [Dit bericht is gewijzigd door ENGL op 24-01-2003 19:36] "I think he looks like a bird who swallowed a plate, Mylord" |
|
welkom op de wereld |
|
Waar is de avi |
|
Uiteraard vergeet ik dan de link.. (Altijd zeer snelle reacties hier, hehe) "I think he looks like a bird who swallowed a plate, Mylord" |
|
doet het niet |
|
is da nie een idols rip-off? (nee ik heb nie gekeken) |
|
quote:pcies |
|
Lijkt dus op Idols zoals dat hier in nederland bekend is. Die voorrondes waren hilarisch, nu is er geen zak meer aan. Leedvermaak, daar draait het om! Trouwens gisteren Fight School zitten kijken, dat was enigszins nog wel leuk, alhoewel die gevechten er echt stom uit zagen. Dan kijk ik liever naar een Bruce Lee film ofzo. "None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." |
|
quote: Pijnlijk en hilarisch. Hoe ze steeds opnieuw mensen vinden die bereid zijn zich zo grandioos belachelijk te maken! En dan denken ze nog echt dat ze kunnen zingen. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: geef nou maar toe.. Try to destroy me, and i will destroy you |
|
quote: .. |
|
Euhm, eerlijk gezegd heb ik nog nooit gehoord van Idols, maar het zou wel eens goed kunnen dat pop-idool een rip-off is... If it makes you happy. "I think he looks like a bird who swallowed a plate, Mylord" |
|
de vraag pop-idool: pijlnijk of grappig. loopt zooo gelijk met de hamvraag rond dieren in de zoo of gehandicapten. toch niet toevallig he ! Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij. |
Index / Muziek algemeen |