IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Hallo een ieder,
Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 12-08-2001 16:49 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Ja, ik ben een algehele computer-analfabeet, maat hoe krijg ik in de vrede een user- icon? Plaatjes zat, maar met knippen en plakken lukt blijkbaar ook niet alles. Help, dus.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 12-08-2001 17:01 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Het plaatje moet ten eerste op het internet staan. Het enige dat u hoeft te doen is de url van het plaatje {via rechtermuisknop kijken bij "eigenschappen" of "properties" daar de url (http://blablabla.puntjepuntje) vandaan halen} invoeren bij "usericon" in uw profiel. Copy/paste is het makkelijkst...

En anders "help" lezen want ik ben een zeef met uitleggen.


Dead things grow from deep inside...


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 12-08-2001 17:08 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Eerste poging...


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 12-08-2001 17:10 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Och, voor een zeef leg je best lekker uit, moet ik zeggen. Heb dank.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 12-08-2001 17:11 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Geocities staat rechtstreeks linken niet toe. U heeft het wel juist ingevoerd, maar zult dus een andere site moeten vinden om een plaatje er vanaf te linken.


Dead things grow from deep inside...


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 12-08-2001 17:11 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2001 17:10 schreef Greycloak het volgende:
Och, voor een zeef leg je best lekker uit, moet ik zeggen. Heb dank.


Lekker???


Dead things grow from deep inside...


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 12-08-2001 17:15 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Lekker als in: begrijpelijk voor iemand met een iq van 120+ . Ach, het is gelukt, nietwaar?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 12-08-2001 17:18 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Uhh, nee...

Ik zie tenminste alleen maar een rood kruisje, maar dat komt dus volgens mij door geocities.


Dead things grow from deep inside...


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 12-08-2001 17:23 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

En als ik met m'n ogen knipper?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 12-08-2001 17:27 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Dan doet ie het wel.


Dead things grow from deep inside...


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 12-08-2001 17:31 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Merci dat je er tijd hebt willen insteken. Verwacht vaker reacties van mij op dit forum. En nu maar hopen dat deze site langer blijft bestaan dan de band zelf.

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 12-08-2001 17:36]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 12-08-2001 17:34 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Graag gedaan hoor.



Dead things grow from deep inside...


Fire
Usericon van Fire
Posted 12-08-2001 22:25 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 12 augustus 2001 17:34 schreef SheRa het volgende:
Graag gedaan hoor.


Zo weer een probleem minder in de wereld



1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 13-08-2001 20:56 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht




Myosotis
Usericon van Myosotis
Posted 18-08-2001 23:50 by Myosotis Wijzig reactieProfiel van MyosotisQuote dit bericht

ja ik zoek hier mijn helpdesk dus...


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 18-08-2001 23:50 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Ga naar het plaatje dat je wilt en druk op je rechter muisknop, eigenschappen en selecteer de URL.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Myosotis
Usericon van Myosotis
Posted 19-08-2001 0:14 by Myosotis Wijzig reactieProfiel van MyosotisQuote dit bericht

zie mijn PRACHTIGE plaatje ...


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 19-08-2001 0:20 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Mooi, meid!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 19-08-2001 0:28 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Cool, TSOTB Ruled op Eurorock 2000!!!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 19-08-2001 0:34 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

My Sympathy Is Gone, My Conscience Passed Away, It Died Yesterday


ASPHYX!!!!!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen