|
Auteur: |
|
|
Het plaatje moet ten eerste op het internet staan. Het enige dat u hoeft te doen is de url van het plaatje {via rechtermuisknop kijken bij "eigenschappen" of "properties" daar de url (http://blablabla.puntjepuntje) vandaan halen} invoeren bij "usericon" in uw profiel. Copy/paste is het makkelijkst... En anders "help" lezen want ik ben een zeef met uitleggen. Dead things grow from deep inside... |
|
Eerste poging... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Och, voor een zeef leg je best lekker uit, moet ik zeggen. Heb dank. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Geocities staat rechtstreeks linken niet toe. U heeft het wel juist ingevoerd, maar zult dus een andere site moeten vinden om een plaatje er vanaf te linken. Dead things grow from deep inside... |
|
quote: Lekker??? Dead things grow from deep inside... |
|
Lekker als in: begrijpelijk voor iemand met een iq van 120+ . Ach, het is gelukt, nietwaar? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Uhh, nee... Ik zie tenminste alleen maar een rood kruisje, maar dat komt dus volgens mij door geocities. Dead things grow from deep inside... |
|
En als ik met m'n ogen knipper? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Dan doet ie het wel. Dead things grow from deep inside... |
|
Merci dat je er tijd hebt willen insteken. Verwacht vaker reacties van mij op dit forum. En nu maar hopen dat deze site langer blijft bestaan dan de band zelf. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 12-08-2001 17:36] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Graag gedaan hoor. Dead things grow from deep inside... |
|
quote:Zo weer een probleem minder in de wereld |
|
~* www.SpoOken.nl *~ |
|
ja ik zoek hier mijn helpdesk dus... |
|
Ga naar het plaatje dat je wilt en druk op je rechter muisknop, eigenschappen en selecteer de URL. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
zie mijn PRACHTIGE plaatje ... |
|
Mooi, meid! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Cool, TSOTB Ruled op Eurorock 2000!!! |
|
My Sympathy Is Gone, My Conscience Passed Away, It Died Yesterday ASPHYX!!!!! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Index / Algemeen |