|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik heb een Iron maiden patch Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote:jeah, ik ook changed to 'ouwe' |
|
ik 2 Ik, Wil Schuurman |
|
quote:ja maar jij stinkt changed to 'ouwe' |
|
|
|
Ik heb heel dat speel niet www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Je zal er denk ik niet veel aan missen. Ik had al wat jaartjes terug de demo gespeeld en stelde weinig voor, maarja, de muziek maakt natuurlijk veel goed. Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
quote: isdat zo'n house of the dead achtig spel? mmmh, vink nix. Oud Vuil. |
|
Ed Hunter game zuigt, er zijn betere games met IM soundtrack: Carmageddon 2 I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: kijk dat zijn de betere spellen |
|
maak eens een screeny van dat spel Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
is dat ed hunter nou nog iets of is het dikke ruk...? The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote: nou het is een volgens mij alweer 3 jaar oude 3d firstperson shooter, dus het is grafisch niet zo denderend.. verder is het een kwestie waar je van houdt Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
heb er wel eens screenshots van gezien... 't zag er wel grappig uit... maar niet echt boeiend... soort doom met een IM jasje The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
iron maiden patches: Fear of the Dark Up the Irons "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Ik niet. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
ik heb alleen life after death Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
tour 82 no prayer f t d Live after death the trooper maiden zuigt in feite Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
op welke cd staat die game 1/2/3? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ik wil die game al jaren hebben... Als iemand een kopietje voor me zou kunnen fikken zou ik diegene zeer erkentelijk zijn! |
|
quote: Heb je em ondertussen al? Komt er trouwens niet een nieuwe Iron Maiden game of vergis ik me met Metallica ofzo? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Je vergist je met Metallica, was iets met auto's geloof ik. Maar die stond al 4 jaar in de planning ondertussen. heavy metal is the law |
|
Deze inderdaad, Schuurman! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
XXBA is godmode. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |