|
Auteur: |
|
|
Arnhemse Metal Bash Datum: Zaterdag 8 Februari Willemeen, Arnhem Met Thronar, Shadowlord, Morgana-X, Curb, Arms Of Valour, Cones Corroded en Na Dorst. Zaal open: 16.00 Entree/VVK: 5 Euro Ook soort Metalmarkt is het geloof ik [Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 07-02-2003 12:53] |
|
YES/OK Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
Lijstje -Moordlustige Hamster -Visor -Ghoulliete |
|
quote: o ik kom, is het ook al bekend op welke datum ik kom? (hint hint) |
|
quote: ow jah vergeten, even erbij zetten |
|
*oeps, sorry, foutje* [Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 26-01-2003 12:39] |
|
argh een zaterdag dan moet ik werken |
|
-Moordlustige Hamster -Visor -Ghoulliete -Grimnir |
|
Zaal open 14:00?!?!?! |
|
quote: HEUY!!!! Kan je tenminste al vroeg tjokkefoll worden |
|
begint 16.00 ofzo toch? Heb je 2 uur de tijd om tjokkevol te worden... Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
-Moordlustige Hamster -Visor -Ghoulliete -Grimnir -RaNk Ik zal er zeker zijn! |
|
Dames en Heren, ik zie nu dat ik de tijd dat de Zaal open gaat verkeerd heb gemeld Hij gaat zoals Visor zei om 16.00 open, mijn excuses |
|
ik heb al een afspraak. [Dit bericht is gewijzigd door impaled succubus op 07-02-2003 12:55] |
|
ik kom NIET.. de bands zijn ZO waardeloos dat ik de moeite er niet voor ga nemen... Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote: Hehehe, ach ja, Thronar is wel vet en Arms of Valour is leuk dus hop! En anders is er altijd nog bier drinken Veel bier drinken! Niet zeuren, gewoon bier! |
|
eerste 2 bands zogen heel erg Arms Of Valour, erg goed optreden Iron Maiden cover erg goed Die band daarna, Curb of zo....bah..ook al zo slecht als de eerste 2 Morgana X, Ik vond dat de Keyboard beetje te hard stond. Shadowlord, Keyboard stond ook weer iets te hard, verder ging het wel. Thronar heerschend optreden zowel nummers van hun Promo als van hun tijd toen ze nog Cerberus heette heb bijna alles kunnen meebrullen |
|
toch maar even langsgekomen om zaken te doen, maar de zakenpartnmer had zijn "stuff"niet bij.. hgeb 3 bands gezien: Arms of Gaylord: bagger Curb: Nu metal, bahbahbah Verassingsact: geef die mensen snel een kogel in de kop... kortom.. gelukkig was het gratis, anders waren dit de meest v erspilde euro's OOIT geweest Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Bwahahaha VUIG niet zeuren, je had gewoon net als ons meer moeten drinken En Arms of Valour was lachen en Thronar was vet! En Shadowlord was ook niet slecht... |
|
beetje te veel stijlen doormekaar. Maar die hardcore band vond ik echt om te huilen Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
nee, de bands waren kut.... daar kan geen bier tegen op.. Heaven, once so proud, look as it comes down |
Index / Concerten |