![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Arnhemse Metal Bash Datum: Zaterdag 8 Februari Willemeen, Arnhem Met Thronar, Shadowlord, Morgana-X, Curb, Arms Of Valour, Cones Corroded en Na Dorst. Zaal open: 16.00 Entree/VVK: 5 Euro Ook soort Metalmarkt is het geloof ik [Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 07-02-2003 12:53] ![]() |
|
YES/OK Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
Lijstje -Moordlustige Hamster -Visor -Ghoulliete ![]() |
|
quote: o ik kom, is het ook al bekend op welke datum ik kom? (hint hint) ![]() |
|
quote: ow jah vergeten, even erbij zetten ![]() |
|
*oeps, sorry, foutje* [Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 26-01-2003 12:39] ![]() |
|
argh een zaterdag ![]() dan moet ik werken ![]() |
|
-Moordlustige Hamster -Visor -Ghoulliete -Grimnir ![]() |
|
Zaal open 14:00?!?!?! ![]() ![]() |
|
quote: HEUY!!!! Kan je tenminste al vroeg tjokkefoll worden ![]() ![]() |
|
begint 16.00 ofzo toch? Heb je 2 uur de tijd om tjokkevol te worden... Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
-Moordlustige Hamster -Visor -Ghoulliete -Grimnir -RaNk Ik zal er zeker zijn! ![]() |
|
Dames en Heren, ik zie nu dat ik de tijd dat de Zaal open gaat verkeerd heb gemeld ![]() Hij gaat zoals Visor zei om 16.00 open, mijn excuses ![]() ![]() |
|
ik heb al een afspraak. [Dit bericht is gewijzigd door impaled succubus op 07-02-2003 12:55] ![]() |
|
ik kom NIET.. de bands zijn ZO waardeloos dat ik de moeite er niet voor ga nemen... Heaven, once so proud, look as it comes down ![]() |
|
quote: Hehehe, ach ja, Thronar is wel vet en Arms of Valour is leuk dus hop! En anders is er altijd nog bier drinken ![]() ![]() Niet zeuren, gewoon bier! ![]() ![]() |
|
eerste 2 bands zogen heel erg Arms Of Valour, erg goed optreden ![]() ![]() Die band daarna, Curb of zo....bah..ook al zo slecht als de eerste 2 Morgana X, Ik vond dat de Keyboard beetje te hard stond. Shadowlord, Keyboard stond ook weer iets te hard, verder ging het wel. Thronar ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
toch maar even langsgekomen om zaken te doen, maar de zakenpartnmer had zijn "stuff"niet bij.. hgeb 3 bands gezien: Arms of Gaylord: bagger Curb: Nu metal, bahbahbah Verassingsact: geef die mensen snel een kogel in de kop... kortom.. gelukkig was het gratis, anders waren dit de meest v erspilde euro's OOIT geweest Heaven, once so proud, look as it comes down ![]() |
|
Bwahahaha VUIG niet zeuren, je had gewoon net als ons meer moeten drinken ![]() En Arms of Valour was lachen en Thronar was vet! En Shadowlord was ook niet slecht... ![]() |
|
beetje te veel stijlen doormekaar. Maar die hardcore band vond ik echt om te huilen ![]() Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
nee, de bands waren kut.... daar kan geen bier tegen op.. Heaven, once so proud, look as it comes down ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |